خبر های جدید و داغ فوتبال
فوتبالی

مسي: هيچ وقت از بارسلونا نمي روم
 

ليونل مسي مي خواهد بقيه دوران فعاليت حرفه اي خود را در تيم قهرمان اروپا بگذراند و معتقد است بارسلونا يکي از بزرگترين تيم هاي تمام دوران فوتبال است.


به گزارش خبرگزاری رویترز، لیونل مسی گفت: واقعیت این است که نظر من این بوده که همیشه در بارسلونا بمانم و بقیه دوران بازی خود را در اینجا بگذرانم.

وی در گفت و گو با اسکای اسپورتس افزود: همانطور که همیشه گفته ام هیچ کس از آینده خبر ندارد اما اگر تصمیم در اختیار من باشد، بقیه دوران فعالیت حرفه ای خود را در بارسلونا می مانم.

مسی 24 ساله افزود: هیچگاه تیمی را ندیده ام که بهتر از تیم امروز بارسلونا فوتبال بازی کند.

وی گفت: من سایر تیم های بزرگی را که می گویند در تاریخ فوتبال وجود داشته ، ندیده ام. سن من آن قدر نبوده که تیم های بزرگی را که با آنها مقایسه می شویم، دیده باشم.

مسی گفت: اما از آنچه که دیده ام فکر می کنم تیم کنونی بارسا بهترین است. اما نمی توانم تیم های بزرگ قدیمی تر را که اطلاعات کافی راجع به آنها ندارم مقایسه کنم.

مسی از پپ گواردیولا برای موفقیت بارسلونا که برای سومین عنوان لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند و کمک به او برای زدن گلهای بیشتر تمجید کرد.

ستاره بارسلونا گفت: گواردیولا از زمان آمدن خود این شیوه بازی را ارایه کرده است. او مرا به خط حمله برای زدن گلهای بیشتر نزدیکتر کرد.

مسی گفت: گواردیولا آمادگی ما را در تمرینات و برای بازیها بهبود بخشید تا هر بازی برای ما یک فینال به نظر برسد.

ستاره بارسا افزود: آنچه که گواردیولا انجام می دهد نشان می دهد او بهترین مربی دنیاست.

مسی رکورد پنج گل را در یک دیدار لیگ قهرمانان مقابل بایرلورکوزن از آن خود کرد. در این دیدار بارسلونا با شکست هفت بر یک بایرلورکوزن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

وین رونی بازیکن منچستریونایتد بدنبال این رکورد، او را بهترین بازیکن دانست و مسی از این تمجید او ابراز خشنودی کرد.

مسی با بیان اینکه گفتن این کلمات از رونی باورنکردنی بود افزود: ابراز حمایت بازیکنان به ویژه بازیکنانی از دسته رونی مرا بسیار خوشحال می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 27 اسفند 1398برچسب:, :: 12:25
اریا اشرف

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر های جدید و داغ فوتبال و آدرس رایا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.