خبر های جدید و داغ فوتبال
فوتبالی

مسي: هيچ وقت از بارسلونا نمي روم
 

ليونل مسي مي خواهد بقيه دوران فعاليت حرفه اي خود را در تيم قهرمان اروپا بگذراند و معتقد است بارسلونا يکي از بزرگترين تيم هاي تمام دوران فوتبال است.


به گزارش خبرگزاری رویترز، لیونل مسی گفت: واقعیت این است که نظر من این بوده که همیشه در بارسلونا بمانم و بقیه دوران بازی خود را در اینجا بگذرانم.

وی در گفت و گو با اسکای اسپورتس افزود: همانطور که همیشه گفته ام هیچ کس از آینده خبر ندارد اما اگر تصمیم در اختیار من باشد، بقیه دوران فعالیت حرفه ای خود را در بارسلونا می مانم.

مسی 24 ساله افزود: هیچگاه تیمی را ندیده ام که بهتر از تیم امروز بارسلونا فوتبال بازی کند.

وی گفت: من سایر تیم های بزرگی را که می گویند در تاریخ فوتبال وجود داشته ، ندیده ام. سن من آن قدر نبوده که تیم های بزرگی را که با آنها مقایسه می شویم، دیده باشم.

مسی گفت: اما از آنچه که دیده ام فکر می کنم تیم کنونی بارسا بهترین است. اما نمی توانم تیم های بزرگ قدیمی تر را که اطلاعات کافی راجع به آنها ندارم مقایسه کنم.

مسی از پپ گواردیولا برای موفقیت بارسلونا که برای سومین عنوان لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند و کمک به او برای زدن گلهای بیشتر تمجید کرد.

ستاره بارسلونا گفت: گواردیولا از زمان آمدن خود این شیوه بازی را ارایه کرده است. او مرا به خط حمله برای زدن گلهای بیشتر نزدیکتر کرد.

مسی گفت: گواردیولا آمادگی ما را در تمرینات و برای بازیها بهبود بخشید تا هر بازی برای ما یک فینال به نظر برسد.

ستاره بارسا افزود: آنچه که گواردیولا انجام می دهد نشان می دهد او بهترین مربی دنیاست.

مسی رکورد پنج گل را در یک دیدار لیگ قهرمانان مقابل بایرلورکوزن از آن خود کرد. در این دیدار بارسلونا با شکست هفت بر یک بایرلورکوزن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

وین رونی بازیکن منچستریونایتد بدنبال این رکورد، او را بهترین بازیکن دانست و مسی از این تمجید او ابراز خشنودی کرد.

مسی با بیان اینکه گفتن این کلمات از رونی باورنکردنی بود افزود: ابراز حمایت بازیکنان به ویژه بازیکنانی از دسته رونی مرا بسیار خوشحال می کند.



           
شنبه 27 اسفند 1398برچسب:, :: 12:25
اریا اشرف

ميشل، سرمربي سويا شد
 

باشگاه سويا روز گذشته به طور رسمي با مارسلينو قطع همکاري کرد و امروز ميشل را با قراردادي شش ماهه به خدمت گرفت.


     باشگاه سویا اعلام کرد میشل تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

باشگاه سویا روز گذشته به طور رسمی با مارسلینو قطع همکاری کرد و امروز میشل را با قراردادی شش ماهه به خدمت گرفت. این هافبک سابق رئال در صورتی که بتواند این تیم را به رقابت های لیگ قهرمانان برساند، با سویا قراردادی طولانی مدت امضا خواهد کرد.

گفته می شد خواکین کاپاروس، سرمربی مایورکا، گزینه اول هدایت سویاست  اما در نهایت مدیران باشگاه آندلسی با سرمربی سابق ختافه به توافق رسیدند.
این مربی 48 ساله بین سال های 2009 تا 2011 هدایت ختافه را برعهده داشت اما تابستان گذشته و با پایان یافتن قراردادش، از این باشگاه جدا شد.

سویا هفته آینده مقابل رئال سوسیه داد قرار خواهد گرفت و میشل در این دیدار برای اولین بار حضور روی نیمکت این تیم را تجربه خواهد کرد.


           
چهار شنبه 19 بهمن 1398برچسب:, :: 14:51
اریا اشرف

هفته بيست و دوم لاليگاي اسپانيا

تساوي اوساسونا در خانه خيخون
 

تيم فوتبال اوساسونا در خانه اسپورتينگ خيخون به تساوي دست يافت.


    در ادامه این هفته از پیکارهای فوتبال لیگ اسپانیا، اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه خانگی خود میزبان اوساسونا بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار که جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران 90 دقیقه در ترکیب اوساسونا حضور داشت، کارملو در دقیقه 32 ابتدا خیخون را پیش انداخت اما در ادامه لکیچ در دقیقه 77 بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان مندلیبار از شکست بگریزند.

اوساسونا با این تساوی 28 امتیازی شد و در مکان نهم قرار گرفت تا در 7 بازی اخیر خود نتواند طعم پیروزی را بچشد.

خیخون نیز با کسب یک امتیاز این دیدار با 19 امتیاز در جایگاه نوزدهم باقی ماند.

 

*سایر دیدارهای این هفته امروز به شرح زیر برگزار می‌شود:

سویا - ویارئال

رئال زاراگوزا - رایووالکانو

دوشنبه:

اتلتیکو مادرید - والنسیا

گرانادا - مالاگا



           
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 20:49
اریا اشرف

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر های جدید و داغ فوتبال و آدرس رایا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.