خبر های جدید و داغ فوتبال
فوتبالی

مسي: هيچ وقت از بارسلونا نمي روم
 

ليونل مسي مي خواهد بقيه دوران فعاليت حرفه اي خود را در تيم قهرمان اروپا بگذراند و معتقد است بارسلونا يکي از بزرگترين تيم هاي تمام دوران فوتبال است.


به گزارش خبرگزاری رویترز، لیونل مسی گفت: واقعیت این است که نظر من این بوده که همیشه در بارسلونا بمانم و بقیه دوران بازی خود را در اینجا بگذرانم.

وی در گفت و گو با اسکای اسپورتس افزود: همانطور که همیشه گفته ام هیچ کس از آینده خبر ندارد اما اگر تصمیم در اختیار من باشد، بقیه دوران فعالیت حرفه ای خود را در بارسلونا می مانم.

مسی 24 ساله افزود: هیچگاه تیمی را ندیده ام که بهتر از تیم امروز بارسلونا فوتبال بازی کند.

وی گفت: من سایر تیم های بزرگی را که می گویند در تاریخ فوتبال وجود داشته ، ندیده ام. سن من آن قدر نبوده که تیم های بزرگی را که با آنها مقایسه می شویم، دیده باشم.

مسی گفت: اما از آنچه که دیده ام فکر می کنم تیم کنونی بارسا بهترین است. اما نمی توانم تیم های بزرگ قدیمی تر را که اطلاعات کافی راجع به آنها ندارم مقایسه کنم.

مسی از پپ گواردیولا برای موفقیت بارسلونا که برای سومین عنوان لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند و کمک به او برای زدن گلهای بیشتر تمجید کرد.

ستاره بارسلونا گفت: گواردیولا از زمان آمدن خود این شیوه بازی را ارایه کرده است. او مرا به خط حمله برای زدن گلهای بیشتر نزدیکتر کرد.

مسی گفت: گواردیولا آمادگی ما را در تمرینات و برای بازیها بهبود بخشید تا هر بازی برای ما یک فینال به نظر برسد.

ستاره بارسا افزود: آنچه که گواردیولا انجام می دهد نشان می دهد او بهترین مربی دنیاست.

مسی رکورد پنج گل را در یک دیدار لیگ قهرمانان مقابل بایرلورکوزن از آن خود کرد. در این دیدار بارسلونا با شکست هفت بر یک بایرلورکوزن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

وین رونی بازیکن منچستریونایتد بدنبال این رکورد، او را بهترین بازیکن دانست و مسی از این تمجید او ابراز خشنودی کرد.

مسی با بیان اینکه گفتن این کلمات از رونی باورنکردنی بود افزود: ابراز حمایت بازیکنان به ویژه بازیکنانی از دسته رونی مرا بسیار خوشحال می کند.



           
شنبه 27 اسفند 1398برچسب:, :: 12:25
اریا اشرف

به دليل شرايط بد جوي

دربي گيلان لغو شد
 

ديدار تيم‌هاي فوتبال داماش گيلان و ملوان بندرانزلي با نظر ناظر فدراسيون فوتبال کنسل شد و روز چهارم فرودين‌‎ماه برگزار مي‌شود.


به علت وضعیت بدی جوی هوای شهر رشت و با نظر صدیقی و شهبازی ناظران فدراسیون فوتبال دیدار تیم‌های داماش گیلان و ملوان بندرانزلی که به شهرآورد استان گیلان معروف است، لغو شد.

بر این اساس این دیدار از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارم فروردین‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد.

علی احمدی سراوانی، مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان این خبر را تایید کرد و گفت: به علت بارش برف شدید و نا مساعد بودن محل برگزاری مسابقه، مسئولان چنین تصمیمی را اتخاذ کردند



           
شنبه 27 اسفند 1398برچسب:, :: 12:24
اریا اشرف

بارسا به ميلان خورد، آپوئل به رئال مادريد رسيد

قرعه‌کشي يک‌چهارم نهايي ليگ‌قهرمانان اروپا
 

در مراسم قرعه‌کشي دور يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا حريف ميلان شد و رئال مادريد به آپوئل قبرس خورد.


  قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز در مراسمی با حضور بزرگان یوفا و فیفا و مقامات فدراسیون‌های فوتبال کشورهایی که در این مرحله نماینده باشگاهی دارند برگزار شد.

در این مراسم ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی یعنی بنفیکا، بارسلونا، مارسی، رئال مادرید، بایرن مونیخ، میلان، چلسی و آپوئل منتظر روشن شدن تکلیف بازی بعدی خود بودند.

شهر نیون سوئیس بیش از ۴۰ حامی مالی غول‌پیکر یوفا را در سالن مخصوص مراسم قرعه‌کشی جا داده بود و بیش از ۱۴۰ خبرنگار و عکاس این مراسم را پوشش خبری دادند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرن مونیخ آلمان (۱۹ ماه می) برگزار خواهد شد و به همین مناسبت در ابتدای مراسم حاضرین با این استادیوم و تاریخچه آن بیشتر آشنا شدند.

پس از قرعه کشی برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر مشخص شد:

آپوئل – رئال مادرید

المپیک مارسی – بایرن مونیخ

بنفیکا – چلسی

میلان – بارسلونا

بر همین اساس بازی های رفت از یک چهارم نهایی ۲۷ و ۲۸ مارس (۷ و ۸ فروردین) و بازی‌های برگشت ۳ و ۴ آوریل (۱۴ و ۱۵ فروردین) برگزار خواهد شد.

برنده دیدار بایرن مونیخ و مارسی در مرحله بعد به مصاف برنده بازی رئال مادرید و آپوئل می‌رود و برنده دیدار بنفیکا و چلسی با برنده مسابقه میلان و بارسا روبه‌رو می‌شود.


           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:47
اریا اشرف

هواداران 2 فروردين به ورزشگاه بيايند

فشنگچي: عيدي خوبي به هواداران داديم
 

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با پيروزي برابر نفت عيدي خوبي به هواداران داديم.


  امیرحسین فشنگچی پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: موقعیت‌های زیادی برای گل‌زنی داشتیم که برخی از آنها را از دست دادیم. امروز به چند بازیکن اصلی ما استراحت داده شد تا برای حضور در آسیا آماده باشیم.

وی افزود: امیدوارم هواداران پرسپولیس روز دوم فروردین هم به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند تا با حمایت آنها برابر الشباب پیروز شویم.

فشنگچی تأکید کرد: امروز عیدی خوبی به هواداران دادیم و آنها را خوشحال کردیم.


           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:47
اریا اشرف

نصرتي: نفرات اصلي براي آسيا استراحت کردند
 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي حضور قدرتمندانه در آسيا به چند بازيکن اصلي استراحت داده شد.


محمد نصرتی پس از برتری ۳ بر صفر برابر نفت تهران گفت: وظیفه ما بود و باید پیروز می‌شدیم زیرا چند بازی نتوانستیم ببریم و می‌خواستیم هوادارانی که در هوای سرد همواره حامی ما بودند را خوشحال کنیم. خدا را شکر می‌کنم که ۳ گل زدیم و گل هم نخوردیم.

وی ادامه داد: به چند بازیکن اصلی امروز استراحت داده شد تا در لیگ قهرمانان آسیا با قدرت ظاهر شویم. ما در جام حذفی حذف شدیم و در لیگ برتر هم جایگاه مناسبی نداریم. تمام تمرکز ما بر روی لیگ قهرمانان آسیا است.

نصرتی تأکید کرد: در بازی با مس هم با وجود فرصت‌های زیادی که داشتیم پیروز نشدیم اما هواداران باز هم از ما حمایت کردند و از آنها ممنونم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس خوب بازی می‌کند یا نه گفت: این کارشناسان هستند که باید در این مورد نظر بدهند که ما خوب بازی می‌کنیم یا نه. تمام تلاش‌مان موفقیت پرسپولیس و جلب رضایت هواداران است.

نصرتی در مورد سال ۹۰ گفت: امسال سال خوبی برای من نبود اما تلاش می‌کنم با تمرینات در آینده موفق شوم و ناکامی‌ها را فراموش کنم.


           
جمعه 26 اسفند 1398برچسب:, :: 18:46
اریا اشرف

زارعي: پرسپوليس با تجربه‌تر بود و برد
 

مهاجم تيم فوتبال نفت تهران گفت: پرسپوليسي‌ها با تجربه‌تر از ما عمل کردند و به پيروزي رسيدند.


  مجتبی زارعی پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: اصلا خوب بازی نکردیم، پرسپولیسی‌ها با تجربه‌تر بودند و بهتر بازی کردند و به پیروزی رسیدند.
 

وی در مورد درگیری‌اش در بین دو نیمه با یکی از مسئولان کنار زمین گفت: فکر می کنم وی مشکل ذهنی داشت و ضربه‌ای به چشم من زد، همین موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی شد و همینکه فهیمدم مشکل دارد به او توجهی نکردم.



           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:46
اریا اشرف

خيري: مستحق باخت بوديم
 

هافبک نفت تهران گفت: خيلي از بازيکنان ما روز خوبي نداشتند و در حد خودمان نبوديم.


  شاهین خیری هافبک نفت تهران نیز درباره این شکست گفت: خیلی از بازیکنان ما روز خوبی نداشتند و در حد خودمان نبودیم. بد بازی کردیم و مستحق باخت بودیم.


وی ادامه داد: 4، 5 موقعیت خوب گل زنی داشتیم اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. پرسپولیسی‌ها انگیزه بیشتری داشتند و به پیروزی رسیدند ولی ما طوری بازی کردیم که مستحق شکست بودیم.


           
جمعه 26 اسفند 1398برچسب:, :: 18:45
اریا اشرف

هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال

پرسپوليس، نفت را سوزاند
 

تيم فوتبال پرسپوليس برابر نفت تهران به پيروزي رسيد تا سال 90 را با برد تمام کند.


 اولین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود شش هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس که در سال ۹۰ ناکامی‌های زیادی در لیگ برتر و جام حذفی داشت آخر سال را با برد تمام کرد تا پایان خوشی داشته باشد و به هوادارانش عیدی بدهد.

سیامک کوروشی مدافع نفت تهران در دقیقه ۲۷ به اشتباه دروازه تیم خودی را روی سانتر جواد کاظمیان باز کرد. ایمون زاید در دقیقه ۵۵ و امیر حسین فشنگچی در دقیقه ۸۳  گل‌های دوم و سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

احمد صالحی داور مسابقه به سامان آقازمانی و جواد کاظمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی پرسپولیس ۳۸ امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد در همان رده هشتم باقی ماند. نفت تهران ۴۴ امتیازی و چهارم است.

ترکیب پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر( از دقیقه ۸۷ علیرضا محمد)، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، ایمون زاید و هادی نوروزی( از دقیقه ۷۰ ابراهیم شکوری)

سرمربی: مصطفی دنیزلی

 
ترکیب نفت تهران:
سوشا مکانی، مارسیو خوزه، سیامک کوروشی، میثم آقا بابایی، مهدی آقامحمدی، علیرضا عزتی( از دقیقه ۶۲ حمید طاهری فر)، شاهین خیری( از دقیقه ۷۰ مجتبی زارع)، یعقوب کریمی، مارکو لوپز،  محمدحسین مهرآزما و ایمان موسوی( از دقیقه ۶۶ رضا معقولی)

سرمربی: حسین فرکی


           
جمعه 26 اسفند 1398برچسب:, :: 18:45
اریا اشرف

ملاقات آلمان و فرانسه در بندر برمن

رقابت هاي دوستانه ملي در نقاط مختلف جهان
 

فاتحان جام‌هاي جهاني فوتبال در سال‌هاي 1990 و 1998 در جريان ديدارهاي دوستانه به مصاف هم در بندر برمن مي‌روند.


   فردا شب (چهارشنبه) پیکارهای آزمایشی زیادی در نقاط مختلف جهان انجام می گیرد که در یکی از مهم‌ترین آن در ورزشگاه وزراشتادیون ، آلمان که آخرین مرتبه ۲۲ سال قبل در ایتالیا به مقام قهرمانی جهان رسید پذیرای فرانسه، فاتح جام جهانی ۱۴ سال پیش در شهر بندری برمن است.

رقابت این دو کشور همسایه از گذشته‌های دور تا به امروز وجود داشته و این‌بار این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که ژرمن‌ها به رهبری یواخیم لو و فرانسه تحت هدایت لوران بلان، خود را برای حضور در مرحله نهایی یورو ۲۰۱۲ در لهستان و اوکراین آماده می‌کنند، این دو کشور مجاور هم در قاره سبز، خواهان برتری در این پیکار تدارکاتی هستند.

در دیداری دیگر ایتالیا در خانه پذیرای آمریکا خواهد بود که چند ماهی توسط یورگن کلینزمان آلمانی هدایت می‌شود.

از طرفی تیم ملی انگلیس اولین بازی بدون فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی چهار سال گذشته و استعفا داده را زیر نظر استیووارت پیرس، مربی موقت خود تجربه خواهد کرد. انگلیسی ها قرار است در این تاریخ به استقبال از هلند، مدعی درجه یک قهرمانی قاره بروند.

از طرفی اسپانیا، مدافع قهرمانی پذیرای ونزوئلا خواهد شد. تیم سوئیس هم به رهبری اوتمار هیتسفلد میزبان آرژانتین است.

*برنامه سایر مسابقات به این شرح است:

زلاندنو – جاماییکا

فیلیپین – مالزی

ساحل عاج – گینه

هنگ‌کنگ – تایوان

قبرس – صربستان

گرجستان- آلبانی

مولداوی – بیلاروس

ارمنستان – کانادا

مجارستان – بلغارستان

مونته نگرو – ایسلند

لوگزامبورگ – مقدونیه

تونس – پرو

آفریقای‌جنوبی – سنگال

ترکیه – اسلوواکی

مالت – لیختن‌اشتاین

رومانی- اروگوئه

دانمارک – روسیه

مراکش – بورکینافاسو

اسلوونی – اسکاتلند

یونان – بلژیک

کرواسی – سوئد

اتریش- فنلاند

ایرلند- جمهوری چک

لهستان – پرتغال

جمهوری ایرلند- نروژ

ولز – کاستاریکا

بولیوی – کوبا

پاراگوئه –پاناما

 



           
سه شنبه 9 اسفند 1398برچسب:, :: 19:13
اریا اشرف

خوشحال مي‌شوم قريب جاي من بيايد

فتح‌الله‌زاده: رويانيان مراقب حرف زدنش باشد
 

مديرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از رويانيان گفت: از مديرعامل پرسپوليس مي‌خواهم مراقب حرف زدنش باشد.


     به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه نخستین همایش مدیران باشگاه‌های خصوصی کشور گفت: این یک امر مهم است و من خوشحال هستم که وزیر ورزش به این امر توجه کردند. فوتبال امروز یک صنعت پر درآمد، پر سود و در عین حال پر مخاطب است. برای اینکه از صحنه‌های جهانی عقب نمانیم باید به این مقوله توجه زیادی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که هنوز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی‌ نشده‌اند اظهار داشت: سنگ بزرگ علامت نزدن است. حدود 16 - 15 سال است در این مورد صحبت می‌‌شود اما هنوز کاری صورت نگرفته است. فکر می‌کنم به جای اینکه آنها را واگذار کنیم بخشی از آن را واگذار کنیم تا کم‌کم به طور کامل در بخش خصوصی قرار بگیرند.

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: یک روز استقلال و پرسپولیسی داشتیم که یک ایران پشت آن بود اما امروز تجزیه و تحلیل شده‌ایم. به جای اینکه تیم‌های دیگر را به سطح این دو تیم برسانیم استقلال و پرسپولس را در سطح تیم‌های دیگر برده‌ایم و این در فوتبال ما خوشایند نیست.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه پیش از این گفته بود اگر استقلال خصوصی شود قطعا با تدابیری که دارد می‌تواند یکی از بهترین باشگاه‌ها در سطح آسیا باشد و آیا می‌توان به این هدف رسید تصریح کرد: نه؛ من چشم‌انداز خوبی نمی‌بیینم. حتی ما واگذاری را پیشکش کرده‌ایم و گفتیم شما 10 سال با ما قرارداد ببندید و این امتیاز برای شما اما 10 سال اختیارات را به ما بدهید و من قول می‌دهم قبل از 10 سال استقلال صاحب استادیوم شود. این پتانسیل وجود دارد اما وقتی نمی‌دانیم یک سال هستیم یا دو سال نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم. این برنامه‌ریزی نبودن و باری به هر جهت بودن توان باشگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همکاری نکردن برای خصوصی شدن از سوی وزارت ورزش است یا مجلس گفت: مجموعه سلسله کارهایی وجود دارد که مختص یک جا نیست. در مجموع این اراده وجود ندارد تا این دو باشگاه به سرانجام برسد. یک مجموعه همدل لازم است تا استقلال و پرسپولیس به سرانجام برسند.

به گزارش فارس مدیرعامل استقلال در ادامه درباره اینکه کفاشیان گفته فتح‌الله‌زاده و قریب برای چهار سال آینده تلاش کنند عنوان کرد: کفاشیان چنین حرفی نزده است. من اصلا قرار نبود کاندیدا شوم. کفاشیان گفته فتح‌الله زاده برای ریاست فدراسیون مستعد است ولی به احترام من نیامد اما رای خوبی داشت و من هم به حرمت پیشکسوتان شرکت نکردم. امیدوارم دوستان تلاش کنند رئیس خوبی انتخاب شود.

فتح‌الله زاده درباره انتخابات فدراسیون فوتبال یادآور شد: همه حق دارند کاندیدا شوند. هنوز به ریزه‌کاری‌ها آشنا نیستیم و معتقدم در سال‌های آینده حتی هیئت‌ها کاندیدا معرفی خواهند کرد. دوستان نباید به سمت حاشیه‌های سیاسی بروند. ما ورزشی هستیم و باید خصلت پهلوانی را حفظ کنیم. نباید افراد یکدیگر را تخریب کنند و کسی هم که رای آورد به او کمک کنیم. اگر کسی هم رای نیاورد این شکست نیست.

فتح‌الله زاده درباره عدم حضور تیموریان و جباری در آسیا گفت: متأسفانه به جای اینکه در مصاف آسیایی حمایت شویم شایعات عجیبی می‌شنویم و این درست نیست. بعضی از دوستان به این امر دامن می‌زنند که ما دوپینگی بوده‌ایم و بازی‌ها را برده‌ایم اما باید بگویم ما یک بازی نبرده‌ایم بلکه 4 دربی برده‌ایم آیا در آنها هم دوپینگی بوده‌ایم؟ شما که در رده هشتم جدول هستید! همه تیم‌هایی که شما را برده‌اند دوپینگ کرده‌اند؟ اینها حرف‌های خوبی نیست.

وی افزود: رویانیان صحبت‌های خوبی را مطرح نکرد. من حرمت نگه می‌دارم و این را به حساب دوره آموزشی وی می‌گذارم چرا که در دوره آموزشی چنین خطاهایی وجود دارد. شما هم بازیکنی که خریده‌اید دوپینگی است، پس چرا خریده‌اید؟ شما پولادی را کنار بگذارید، ما هم امیرآبادی را کنار می‌گذاریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یک سری از مکمل‌هایی وجود دارند که فیفا اجازه می‌دهد بازیکنان از آن استفاده کنند. متأسفانه در بعضی از این مکمل‌های مجاز مقداری آلودگی از برخی مواد نیروزا وجود دارد. ما 4 بار پرسپولیس را برده‌ایم و هر 4 بار هم تست دوپینگ انجام داده‌ایم. در هیچ دوره‌ای با انصاری فرد، عابدینی، غمخوار و کاشانی تنش‌ نداشتم. از رویانیان تقاضا می‌کنم فرهنگی‌تر برخورد کند و مواظب صحبت‌هایش باشد.

فتح‌الله زاده همچنین درباره حمایت از گزینه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا یک ماه پیش هیچ فکری برای گزینه‌های دیگر نداشتم. همه متفق القول بودیم کفاشیان مناسب است و می‌تواند این کار را ادامه دهد تا اینکه دوستانم عزیز محمدی و قریب ثبت‌نام کردند. حالا فکر کنید که هر سه دوستم کاندیدا شدند، من باید چه کنم؟ امیدوارم هر سه تلاش کنند و مجمع به هر فردی رای دهد از او حمایت خواهیم کرد.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود با او تماس گرفته و صحبت‌های پشت پرده شده گفت: من مدیر باشگاهی هستم که حکمم را وزیر داده و قاعدتا باید با من تماس بگیرند اما تاکنون هیچ تماسی نداشته‌ام و چیزی به من گفته‌اند. اینها جو سازی است. وزارت ورزش هم درست است کاندیدا معرفی کرده اما به دنبال افراد نیست که با آنها تماس بگیرد.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود قریب قرار است مدیرعامل باشگاه استقلال را  در سال آینده داشته باشد تصریح کرد: من چیزی نشنیده‌ام. قریب از دوستان خوبم است و خوشحال می‌شوم به جای من کار را ادامه بدهد.اگر واقعا وزارت ورزش این کار را کرده باشد مشکلی ندارم. قریب گزینه خوبی است. اگر در فدراسیون فوتبال نتوانست موفق شود گزینه خوبی برای استقلال است و من استقبال می‌کنم.



           
سه شنبه 9 اسفند 1398برچسب:, :: 19:12
اریا اشرف

ميشل، سرمربي سويا شد
 

باشگاه سويا روز گذشته به طور رسمي با مارسلينو قطع همکاري کرد و امروز ميشل را با قراردادي شش ماهه به خدمت گرفت.


     باشگاه سویا اعلام کرد میشل تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

باشگاه سویا روز گذشته به طور رسمی با مارسلینو قطع همکاری کرد و امروز میشل را با قراردادی شش ماهه به خدمت گرفت. این هافبک سابق رئال در صورتی که بتواند این تیم را به رقابت های لیگ قهرمانان برساند، با سویا قراردادی طولانی مدت امضا خواهد کرد.

گفته می شد خواکین کاپاروس، سرمربی مایورکا، گزینه اول هدایت سویاست  اما در نهایت مدیران باشگاه آندلسی با سرمربی سابق ختافه به توافق رسیدند.
این مربی 48 ساله بین سال های 2009 تا 2011 هدایت ختافه را برعهده داشت اما تابستان گذشته و با پایان یافتن قراردادش، از این باشگاه جدا شد.

سویا هفته آینده مقابل رئال سوسیه داد قرار خواهد گرفت و میشل در این دیدار برای اولین بار حضور روی نیمکت این تیم را تجربه خواهد کرد.


           
چهار شنبه 19 بهمن 1398برچسب:, :: 14:51
اریا اشرف

زادمهر: دنيزلي مي‌تواند با پرسپوليس موفق شود
 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد در بازي‌هاي بعدي تمرکز بيشتري داشته باشيم و راحت گل بزنيم اما راحت گل نخوريم.


    محمد زادمهر در خصوص شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل فجرسپاسی گفت: از دو فرصت‌‌مان استفاده کردیم و در چند صحنه فرصت‌ها را ازدست دادیم. در 5 دقیقه پایانی بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما توپ‌هایمان گل نشد و در مقابل فجر سپاسی با سه شوت دروازه ما را باز کرد.

وی افزود: یکی از فاکتورهای خوب پرسپولیس این است که در همه بازی‌ها گل می‌زنیم اما باید کاری کنیم که راحت گل نخوریم. در حال حاضر خیلی از تیم‌ها با یک گل سه امتیاز را می‌گیرند و زیاد به آب و آتش نمی‌زنند.

زادمهر عنوان کرد: باید در بازی‌های بعدی تمرکز بیشتری داشته باشیم و راحت گل بزنیم اما راحت گل نخوریم. در بازی مقابل صنعت نفت دو گل زدیم که این برای تیم میهمان بسیار خوب است اما 4 گل خوردیم ولی تیم‌هایی مثل سپاهان و نفت از تک گل خود بهترین استفاده را می‌کنند و به سه امتیاز می‌رسند.

سرپرست جدید پرسپولیس در خصوص اولین حضورش روی نیمکت این تیم گفت: جا دارد از محمود خوردبین تشکر کنم. تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بی‌شماری را در خانواده بزرگ خود جای داده است. من هم با اجازه پیشکسوتان آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم.

 

وی در خصوص عملکرد دنیزلی گفت: با مجموعه‌ای حرفه‌ای طرف هستم. پرسپولیس مربی بزرگی مثل دنیزلی دارد که شناخته شده است. خیلی‌ها می‌توانند از کلاس‌های آموزشی این مربی در این شرایط بهره بگیرند. مطمئن هستم دنیزلی می‌تواند با پرسپولیس موفق شود، فقط نیاز به زمان دارد. بچه‌ها هم باید با یکدیگر همکاری کنند تا پرسپولیس به موفقیت برسد.



           
چهار شنبه 19 بهمن 1398برچسب:, :: 14:50
اریا اشرف

پاداش به بازيکنان ومربيان ملوان به دليل 2برد پياپي
 

رئيس هيئت مديره باشگاه ملوان انزلي به بازيکنان و مربيان ملوان پاداش يک ميليون و دويست هزار توماني اهدا کرد.


   به نقل از روایط عمومی باشگاه ملوان، همزمان با ایام ا... دهه فجر و ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، علیرضا بهمنی رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی ملوان منطقه آزاد انزلی پیش از بازی با نفت تهران به محل اردوی این تیم رفته و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ملوانان قرار گرفت.

وی با تبریک این ایام فرخنده به بازیکنان گفت: خوشحالی از شاد کردن قلب مردم استان، شهر انزلی و کلیه علاقمندان به ملوان براثر کسب نتایج اخیر ملوان ارزشمند است و سازمان منطقه آزاد انزلی تمام تلاش خود را برای حمایت و تقویت از این تیم مردمی و ریشه‌دار فوتبال کشور انجام داده و در حد توان قانونی خود انجام خواهد داد.

بهمنی خواستار استمرار موفقیت‌های اخیر ملوان شد و تصریح کرد: به دنبال دو  برد اخیر شما  مقابل  صبای قم و صنعت نفت آبادان به هر یک از بازیکنان و کادر فنی 12 میلیون ریال پاداش که مجموعاً در حدود 450 میلیون ریال می‌شود، تعلق می‌گیرد تا قدردان بخشی از تلاش‌های مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم باشد.

رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی ملوان منطقه آزاد انزلی با تأکید براینکه حفظ انسجام و اتحاد تیمی، دوری از حواشی، خودباوری ، باور به اصول اعتقادی دوستی میان تک تک اعضاء تیم و بومی گرایی به همراه تعصب از ویژگی‌های متمایز بازیکنان ملوان است افزود: تا هفته آینده بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌شود.

در ادامه این بازدید فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان با تشکر از حمایت‌های همه جانبه مهندس بهمنی و سازمان منطقه آزاد انزلی از این تیم، گفت: خوشبختانه ملوان در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و من به داشتن چنین تیم و بازیکنانی افتخار می‌کنم که شاد کردن دل هواداران همیشه همراه، مهم‌ترین انگیزه آنها در کسب نتایج اخیر است و امیدواریم روند طی شده با غیرت و تعصب بازیکنان ادامه یابد.

 



           
چهار شنبه 19 بهمن 1398برچسب:, :: 14:50
اریا اشرف

مارکوس مرک در جايگاه اول، ايرماتوف در مکان نوزدهم

رده‌بندي بهترين داوران فوتبال جهان
 

بر اساس اعلام فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان مارکوس مرک آلماني عنوان بهترين داور فوتبال جهان از ابتداي قرن 21 تاکنون را به خود اختصاص داده است.


    در تازه‌ترین فهرست انتشاریافته در زمینه بهترین داوران قرن جاری، این قاضی بازنشسته آلمانی با ۱۳۵ امتیاز به عنوان بهترین داور برگزیده شد.

در رای‌گیری انجام گرفته خورخه لوئیس لائوریندا، داور مطرح اروگوئه با ۱۰۸ امتیاز در رده دوم جای گرفت. در حالی‌که اسکار روئیز از کلمبیا با ۱۰۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

از نکات قابل تامل این فهرست حضور پیرلوییجی کولینا، داور معروف اسبق ایتالیا است که با ۹۴ امتیاز در رده نوزدهم جای گرفته است.

روبرتو روزتی، دیگر داور مطرح ایتالیا نیز با ۹۱ امتیاز در پله هشتم جای گرفته است.

نکته قابل توجه دیگر فهرست مذکور که بالغ بر ۷۱ داور مطرح است، حضور چند داور مطرح قاره آسیا در غیاب داوران ایرانی است. برهمین اساس رشوان ایرماتوف، داور معروف ازبکستان با ۴۸ امتیاز توانست در جمع ۲۰ قاضی برتر جای گیرد.

همچنین یونیشی نیشی‌مورا با ۱۵ امتیاز در رده ۳۸ جای گرفته است.

علی محمد بوجسیم، داور معروف پیشین امارات نیز با ۱۳ امتیاز در رده چهل و دوم حاضر است. سعد کمیل داور کویتی با یک امتیاز کمتر چهل و سوم شده است. همچنین تورو کامیکا اهل ژاپن نیز در رده چهل و هفتم حاضر است.

*فهرست ۲۰ داور مطرح و برتر از ابتدای قرن کنونی (از سال ۲۰۰۱ تا پایان ۲۰۱۱) به شرح زیر است:

۱- دکتر مارکوس مرک،‌ آلمانی، ۱۳۵ امتیاز

۲-خورخه لوئیس لائوریندا، اروگوئه، ۱۰۸ امتیاز

۳-اسکار روییز، کلمبیا، ۱۰۴ امتیاز

۴-فرانک دبلکر،‌بلژیکی، ۹۸ امتیاز

۵-ماسیمو بوساکا، سوئیس، ۹۶ امتیاز

۶-لوبوس میشل ، اسلوونی، ۹۶ امتیاز

۷-دکتر پیرلوییجی کولینا، ایتالیا، ۹۴ امتیاز

۸-روبرتو روزتی،‌ایتالیا،‌۹۱ امتیاز

۹-کیم میلتون نیلسن، دانمارک، ۹۴ امتیاز

۱۰-هاوارد وب، انگلیس، ۸۰ امتیاز

۱۱- مانوئل گونزالس،‌اسپانیا، ۷۳ امتیاز

۱۲-آندرس فریسک، سوئد، ۷۳ امتیاز

۱۳-گراهام پل، انگلیس ، ۷۰ امتیاز

۱۴-هکتور والتر بالداسی، آرژانتین، ۶۸ امتیاز

۱۵-اورس مایر، سوئیسف ۶۵ امتیاز

۱۶-هوراسیو مارچلو الیزانو، آرژانتین، ۶۸ امتیاز

۱۷-والنتین ایوانف،‌ روسیه، ۵۱ امتیاز

۱۸-لوئیس مدینا،‌ کانتلخو، اسپانیا،‌۴۹ امتیاز

۱۹-رشوان ایرماتوف ،‌ازبکستان ، ۴۸ امتیاز

۲۰- هربرت فاندل،‌آلمان ، ۴۷ امتیاز



           
چهار شنبه 19 بهمن 1398برچسب:, :: 14:49
اریا اشرف

روز جمعه يک نبرد تمام ايراني

استقلال و ذوب آهن در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا
 

استقلال و ذوب آهن روز جمعه يک نبرد تمام ايراني را در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا انجام مي‌دهند تا تنها يک تيم از ايران شانس صعود به مرحله گروهي اين جام را داشته باشد.


     فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا براي باشگاه‌هاي ايراني کمي متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته شروع مي‌شود، چرا که دو نماينده ايران براي صعود به مرحله گروهي بايد با يکديگر رقابت‌ کنند.

پس از آن که کنفدراسيون فوتبال آسيا به دلايل مختلف سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا را از چهار تيم به دو سهميه قطعي و دو سهميه مشروط (پلي‌آف) کاهش داد، تيم‌هاي دوم و سوم ليگ برتر در فصل گذشته مجبور شدند براي صعود به دور گروهي ابتدا در بازي‌هاي پلي‌آف شرکت کنند و از بدشانسي محض فوتبال ايران استقلال و ذوب آهن در نخستين گام به يکديگر خوردند تا ايران امسال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا حداکثر سه نماينده داشته باشد.

آبي‌هاي تهران که داربي هفتاد و چهار را با يک شکست تراژيک پشت سر گذاشتند، در ديدار بعدي خود مقابل سايپا هم موفق به پيروزي نشدند تا نگراني‌هاي هوادارانشان براي صعود به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا بيشتر از قبل شود. استقلالي‌ها که هنوز آندرانيک تيموريان و مجتبي جباري را به دليل مصدوميت در اختيار ندارند، بايد به اميد حمايت هوادارانشان و بازي در ورزشگاه آزادي به مصاف ذوب آهن بروند. پرويز مظلومي سرمربي استقلال که در تازه‌ترين صحبت‌هايش به يک مربي ديگر با کنايه‌هاي زياد حمله کرده، شايد اين روزها تمرکز هميشگي را در تيمش نداشته باشد.

در آن سوي ميدان ذوب آهني قرار دارد که يکي از بدترين فصل‌هاي خود را در چند سال گذشته تجربه کرده است. البته شاگردان ابراهيم زاده در دو، سه هفته‌ اخير کمي وضعيت خود را بهتر کرده‌اند، اما باز هم به نقطه‌اي نرسيده‌اند که مورد انتظار هوادارانشان است. نايب قهرمان دو فصل پيش ليگ قهرمانان آسيا بايد مقابل هواداران استقلال به تجربه بازيکنانش اتکا کند. روز جمعه شاهد يک نبرد تمام ايراني براي صعود به مرحله دوم پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا خواهيم بود که پيروز آن بايد به مصاف الاتفاق عربستان برود.

شايد استقلالي‌ها آرزو مي‌کردند در يکي از هفته‌هاي نيم فصل نخست که هم فرهاد مجيدي و هم جباري و تيموريان را در اختيار داشتند، گام به اين بازي مهم مي‌گذاشتند، اما در حال حاضر آبي‌هاي پايتخت نه تنها اين بازيکنان را در اختيار ندارند، بلکه داربي را هم واگذار کرده‌اند و در تهران هم برابر سايپا متوقف شده‌اند.

گفتنی است، برنده اين ديدار 29 بهمن ميزبان الاتفاق عربستان خواهد بود.

 



           
چهار شنبه 19 بهمن 1398برچسب:, :: 14:49
اریا اشرف

از سوي باشگاه پرسپوليس

حراج پيراهن و کفش هاي گلزن داربي 74
 

باشگاه پرسپوليس پيراهن و کفش هاي زننده سه گل تيم فوتبال اين باشگاه در ديدار با استقلال را با امضاي او به فروش مي رساند.


  بنابر اعلام باشگاه پرسپولیس با توجه به درخواست های متعددی که طی روزهای گذشته از سوی هواداران مطرح شده است، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت پیراهن و کفش های ایمون زاید را که با دومین هت تریک تاریخ بازی های داربی، شکست استقلال را رقم زد، در فروشگاه مجازی پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس عرضه نماید.

 این حراج از تاریخ 20 تا 25 بهمن ماه انجام خواهد شد و پیراهن و کفش های ایمون زاید به صورت جداگانه به بالاترین پیشنهادهایی که ارائه خواهد شد، واگذار می شود.
 
هفتادوچهارمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز 13 بهمن ماه جاری در شرایطی برگزار شد که استقلال با نتیجه 2 بر صفر از پرسپولیس 10 نفره پیش بود اما در 10 دقیقه پایانی ایمون زاید سه بار دروازه آبی ها را باز کرد و زمینه پیروزی تیمش را فراهم کرد.



           
سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:, :: 13:55
اریا اشرف

عسگري:گل سوم استقلال به درستي مردود شد
 

نايب رئيس کميته داوران با اشاره به انتقادها به عملکرد احمد صالحي در ديدار روز گذشته استقلال برابر سايپا گفت که اين داور به درستي گل سوم استقلال را مردود اعلام کرد.


    حسين عسگري درباره اين ديدار گفت: در صحنه‌اي که گل اول استقلال به ثمر رسيد، درباره خطايي که منجر به ضربه آزاد شد، ابهاماتي وجود دارد که پس از بازبيني ويدئويي درباره آن اظهارنظر مي‌کنيم.

رئيس دپارتمان داوري در ادامه به سايت فدراسيون فوتبال گفت: گل سوم استقلال به درستي مردود اعلام شد چرا که دو بازيکن اين تيم روي دروازه بان سايپا بسيار مشخص و واضح خطا کردند و داور به درستي گل سوم استقلال را مردود اعلام کرد. البته از فيلم و عکس‌هاي اين صحنه کاملا مشخص است که خطا روي دروازه بان تيم سايپا انجام شده است.

وي در پايان گفت:در ديدار مس سرچشمه و ذوب آهن بر اساس گزارش ناظر بازي صحنه خاصي ديده نشده است.

 



           
سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:, :: 13:54
اریا اشرف

ابراهيم‌زاده بهترين مربي ايراني شد

فهرست 20 مربي برتر جهان در قرن بيست و يکم
 

سرمربي ذوب‌آهن اصفهان در رده 158 بهترين مربيان دهد اخير فوتبال جهان جاي گرفت و نام سرمربي سپاهان در جمع زير صدتايي‌ها درج شد.


   فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان فهرست بهترین مربیان جهان در یک دهه گذشته ( از سال ۲۰۰۱ تا پایان ۲۰۱۱ ) را اعلام کرد که مطابق آن منصور ابراهیم‌زاده، مربی تیم ذوب آهن اصفهان در رده ۱۵۸ جای گرفت. وی البته در این رده‌بندی با ویسنته آخیره اروگوئه‌ای، اونال اکستوسین اسپانیایی،  استفان کشی نیجریه‌ای، براتراند مارچان فرانسوی، کلود پوئل فرانسوی، تائه یونگ شین کره جنوبی و خوزه لوئیس تره خو مکزیکی با کسب ۵ امتیاز شریک شد.

همچنین میروسلاو بلاژویچ، مربی بوسنیایی تیم مس کرمان با ۴ امتیاز در رده ۱۶۶ جای گرفت. وی دراین رده با دوسارت بلژیکی، مونچارنکو بیلاروس، پاول یاناس لهستانی، تیموری کتسبایا گرجستانی و ویکتور هارولدو پوا اروگوئه‌ای با ۴ امتیاز شریک شد.

 همچنین زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم سپاهان اصفهان با ۱۲ امتیاز در رده ۹۹ بالاتر از ابراهیم‌زاده و بلاژویچ جای گرفت. وی برای این منظور با پیاسیانا پرتغالی، دوچکویچ یوگسلاوی، هاینکس آلمانی، کومان هلندی، هانری میشل فرانسوی، اولیورا پرتغالی، روسو آرژانتینی و لوئیس سوارز کلمبیایی شریک شد.

در فهرست مذکور عنوان بهترین مربی جهان از آن سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد شد. او برای این منظور صاحب ۱۶۶ امتیاز شد.

پس از او آرسن ونگر، مربی فرانسوی آرسنال با ۱۶۵ امتیاز و خوزه مورینیو ، مربی پرتغالی ۱۵۴ امتیاز ، دوم و سوم شدند.

*فهرست ۲۰ مربی برتر جهان به این شرح است:

۱- سرآلکس فرگوسن، اسکاتلندی، ۱۶۶ امتیاز

۲-آرسن ونگر، فرانسوی، ۱۶۵ امتیاز

۳- خوزه مورینیو، پرتغالی، ۱۵۴ امتیاز

۴-فابیو کاپلو، ایتالیایی، ۱۳۵ امتیاز

۵-گاس هیدینک، هلندی، ۱۱۲ امتیاز

۶-کارلو آنجلوتی، ایتالیایی، ۱۰۸ امتیاز

۷-ویسنته دل بوسکه، اسپانیایی، ۱۰۴ امتیاز

۸-مارچلو بیلسا ، آرژانتینی، ۱۰۱ امتیاز

۹- لوئیس فلیپه اسکولاری، برزیلی، ۱۰۱ امتیاز

۱۰- رافائل بنیتس، اسپانیایی، ۹۷ امتیاز

۱۱-مارچلو لیپی، ایتالیایی، ۸۸ امتیاز

۱۲-فرانک ریکارد، هلندی، ۸۰ امتیاز

۱۳-اسوون گوران اریکسون، سوئدی، ۷۹ امتیاز

۱۴-کارل بروکنر، چکی، ۷۶ امتیاز

۱۵-یواخیم لو، آلمانی، ۷۶ امتیاز

۱۶-کارلوس آلبرتو پریرا، برزیلی، ۶۵ امتیاز

۱۷-اوتمار هیتسفلد، آلمانی، ۶۵ امتیاز

۱۸-کارلوس دونگا، برزیلی، ۶۲ امتیاز

۱۹-روبرتو مانچینی، ایتالیایی، ۶۲ امتیاز

۲۰-اتو ره‌هاگل، آلمانی، ۶۱ امتیاز

 



           
سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:, :: 13:53
اریا اشرف

دور رفت مرحله نيمه نهايي جام حذفي ايتاليا

مصاف ديدني ميلان و يوونتوس در کوپا ايتاليا
 

ديدارهاي رفت مرحله نيمه نهايي جام حذفي ايتاليا چهارشنبه و پنجشنبه دنبال خواهد شد.


   چهارشنبه شب ورزشگاه سن سیرو میزبان دیداری حساس و تماشایی است. میلان و یوونتوس در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا (جام حذفی ایتالیا ) مقابل هم قرار خواهند گرفت.

حساسیت اوضاع جدول سری آ و رقابت شانه به شانه دو تیم یووه و میلان برای صدرنشینی در جدول این رقابتها، این دیدار را بیش از هرزمان دیگری جذاب خواهد کرد.

دیگر دیدار این مرحله هم پنجشنبه شب میان دو تیم سیه نا و ناپولی انجام خواهد شد.

دو بازی برگشت این مرحله در روز بیست و یکم ماه مارس، برگزار می شود تا تکلیف فینالیستهای کوپا ایتالیا روشن گردد.



           
سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:, :: 13:53
اریا اشرف

هر آنچه در برنامه 90 ديشب گذشت
 

ببيندگان برنامه نود مهاجم پرسپوليس را به عنوان بهترين بازيکن دربي 74 انتخاب کردند.


   در برنامه شب گذشته 90، در مورد بهترین بازیکن دربی 74 نظرسنجی صورت گرفت. سؤال برنامه این بود که زائد بهترین بازیکن بود یا زندی که در پایان که ایمون ‌زائد با 75 درصد به عنوان بهترین بازیکن دربی انتخاب شد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط آمد و در خصوص درگذشت هوادار نوجوان و خوزستانی پرسپولیس گفت: تیمی را از تهران به اهواز فرستادیم که به خانواده این بازیکن سر بزند و قرار است اولین کانون هواداران پرسپولیس در اهواز به نام ایشان ثبت شود. البته خواهش من از هواداران استقلال و پرسپولیس این است که تحت تاثیر جو بازی قرار نگیرند و خودشان را کنترل کنند.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا سفر هیئت دولت به کرمان باعث شد مقدمات حضور مهرداد پولادی در پرسپولیس فراهم شود گفت: اصلا اینگونه نیست و من شخصا با داوری و گنجعلی‌خانی مذاکره و از بلاژویچ عذرخواهی کردم که در نهایت آنها تسلیم ادب و سماجت ما شدند.

رویانیان در خصوص اینکه چگونه می‌خواهند پولادی را در لیگ برتر بازی بدهند در حالی که قانون چنین اجازه‌ای به آنها نمی‌دهد و آیا این مسئله دور زدن قانون نیست گفت: ما مخلص قانون هم هستیم و اگر اینگونه است تنها در بازی‌های آسیایی از او استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص چگونگی جذب ایمون ‌زائد گفت: خودم این مسئله را دنبال کردم چون به دنبال یک تمام کننده بودم. کمیته استعدادیابی نیز در این مسئله دخیل بود و از علی پروین، زادمهر و خوردبین نیز مشاوره گرفتم.

رویانیان همچنین در مورد اینکه چه جایگاهی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کند گفت: آرزو می‌کنیم در این فصل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی ضمن انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ گفت: تناقض زیادی می‌بینیم در حالی که بعد از بازی الغرافه و تنها در فاصله دو روز باید به مصاف داماش برویم. یکی از دلایلی که سازمان لیگ دربی جام حذفی را جلو ‌انداخت این بود که نباید دو روز پیاپی در ورزشگاه آزادی مسابقه برگزار شود اما می‌بینیم که دیروز و امروز این اتفاق افتاده و این مسئله کم‌لطفی به ما است. اعتقاد دارم تعامل باید بیشتر شود و اینگونه در حق ما اجحاف می‌شود. هواداران با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند چرا دربی جام حذفی جلو افتاد ولی حالا شاهد هستیم که دو روز پشت سر هم در آزادی بازی برگزار می‌شود.

در ادامه عزیز‌ محمدی رئیس سازمان لیگ روی خط آمد و گفت: می‌خواستیم بازی استقلال و سایپا در ورزشگاه تختی برگزار شود اما دوستان سایپایی خودشان با مسئولان ورزشگاه آزادی صحبت و استادیوم آزادی را معرفی کردند. ضمن آنکه رویانیان در زمان دربی جام حذفی می‌‌داند که تاریخ جای خالی نداشت و نمی‌توانستیم آن بازی را در زمان دیگری برگزار کنیم.

محمدی تاکید کرد: شک نکنید اگر فاصله بازی الغرافه با داماش دو روز باشد تاریخ آن را عوض خواهیم کرد.

پس از صحبت‌های رئیس سازمان لیگ عابدینی مدیرعامل داماش روی خط آمد و در خصوص داوری‌ها صحبت‌هایی را با علی خسروی کارشناس برنامه انجام داد.

وی همچنین در خصوص حسین هدایتی گفت: من از او خواهش کردم که برای کمک به داماش وارد گود شود و هیچ دعوایی مبنی بر نام باشگاه و تغییرات آن وجود ندارد و تا هفته آینده تکلیف تیم مشخص خواهد شد.

عابدینی در خصوص اینکه آیا تارتار در داماش می‌ماند یا خیر گفت: او قطعا به فعالیتش ادامه خواهد داد.

در ادامه برنامه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط آمد و در خصوص شرایط این تیم صحبت‌هایی را انجام داد.

  گفتنی است، در این برنامه در خصوص اتفاق و سانحه‌ای که برای کیوان ساجدی بازیکن پیشین ملوان، استقلال و  ذوب‌آهن رخ داده بود صحنه‌هایی پخش شد. وی در اثر سانحه رانندگی در بستر بیماری بسر می‌برد و پایش را جراحی کرده است.

غلامرضا بهروان در بخش دیگری از برنامه نود در خصوص لیگ آزادگان صحبت کرد و گفت:‌ اینکه از شرایط زمین‌ها انتقاد می‌شود و برگزاری بازی در زمین بارانی به عهده چه کسی است تقصیر من نیست و داور مسئول این است که آیا بازی در یک شرایط خاص برگزار شود یا خیر.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون تماس کفاشیان مبنی بر بازی کردن 4 بازیکن برق شیراز شنیده می‌شود گفت: در آن زمان تلفن همراه من خاموش بود و از این جریان بی‌خبر هستم.

در پایان این برنامه در خصوص داوری دیدار تیم‌های استقلال و سایپا بحث و مشخص شد گل عمران‌زاده به سایپا خطا و تصمیم داور در نپذیرفتن آن درست بوده است.



           
سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:, :: 13:52
اریا اشرف

تيم برتر هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس
 

تيم برتر هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر انگلستان اعلام شد.


   در حالیکه هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلستان دوشنبه شب با برگزاری دیدار تیم های تاتنهام و لیورپول به پایان می رسد، مسئولان برگزاری مسابقات، تیم برتر هفته را معرفی کرده اند. بر این اساس تیم برتر هفته به این ترتیب است:
* دروازه بان: تیم کرول (نیوکاسل)

مدافع: لیتون باینس (اورتون)، مایکل ترنر (ساندرلند)، نیل تیلور (سوانزی)

هافبک: آندرو سورمان (نوریچ)، آلکس اوکسلید - چمبرلین (آرسنال)، گیلفی سیگوردسن (سوانزی)، جیمز مک‌کلین (ساندرلند)

مهاجم: وین رونی (منچستریونایتد)، رابین فن پرسی (آرسنال)، سرخیو آگوئرو (من سیتی)

مربی: مارتین اونیل (ساندرلند).



           
دو شنبه 17 بهمن 1398برچسب:, :: 14:52
اریا اشرف

رئال را در جمع 4 تيم بزرگ اروپا مي‌بينم

رائول: فوتبال آلمان فوق‌العاده پرهيجان است
 

کاپيتان پيشين تيم فوتبال رئال مادريد و ستاره درخشان شالکه آلمان تاکيد کرد که در نظر مورينيو بن‌زما هنوز هم جلوتر از هيگواين است.


   به نقل از ال‌پایس اسپانیا، مارکو رویس خبرنگار با سابقه فوتبال اسپانیا در گپی اختصاصی با کاپیتان همشیگی فوتبال اسپانیا و رئال مادرید از وی درباره آخرین تحولات فوتبال اسپانیا و آلمان پرسیده است که آن را از نظر می‌گذرانید:

 *آیا پس از گذشت این زمان نظرت درباره فوتبال آلمان تغییر کرده است؟

از ابتدا نیز فوتبال آلمان در نظر من فوتبالی با کلاس جهانی بود و هرگز آن را در سطحی پایین تر از سایر سبک‌ها نمی‌دانستم اما اعتراف می‌کنم که ذهنیتی اشتباه درباره جو حاکم بر بوندسلیگا داشتم که اکنون اصلاح شده است، فوتبال آلمان فوق‌العاده پرهیجان است و سطح بازی تیم‌ها بسیار بالا است.

 *آیا شایعات مربوط به نقل و انتقالات تابستانی در رئال مادرید را تایید می‌کنی؟

مسلما هر بازیکن یا مربی تلاش دارد در سطح رسانه‌ها بهترین شرایط را برای خودش ایجاد کند، این شایعات تا پیش از فصل تابستان بارها تایید و تکذیب خواهند شد اما شنیده‌ام که رئال مادرید به فروش هیگواین ترغیب شده و من هم عقیده دارم که از نظر مورینیو، بازیکنی مثل کریم بن‌زما جلوتر از هیگواین است. اگر رئال مادرید بتواند یورنته یا آخرو را به خدمت بگیرد کار بزرگی کرده است.

 *آیا مورینیو از رئال مادرید خواهد رفت؟

جواب دادن به این سوال از سوی من که جتی در جو این روزهای تیم هم نیستم کار درستی نیست اما اطمینان دارم که مورینیو در صورت موفقیت در این فصل نه تنها در رئال مادرید خواهد ماند بلکه قرارداد طولانی مدت هم امضا خواهد کرد. او مربی بزرگی است و کارش را خوب بلد است.

*ارزیابی تو درباره لیگ قهرمانان اروپا چیست؟

بازی‌ها به مرحله بسیار حساسی رسیده‌اند و شخصا دوست دارم این بازی‌های دیدنی را تماشا کنم، رئال مادرید شانس صعود به مرحله بعدی را دارد و این تیم را در جمع چهار تیم بزرگ اروپا می‌بینم، پیش‌بینی کار سختی است و تصور می‌کنم هر کدام از بازی‌های این مرحله ارزش یک فینال زودرس را دارد.



           
دو شنبه 17 بهمن 1398برچسب:, :: 14:51
اریا اشرف

رقابت هاي روز دوم هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر
 

در روز دوم هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر فوتبال، پرسپوليس ميزبان فجرسپاسي است و شهرداري در بوشهر به مصاف شاهين مي‌رود.


  روز دوم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال سه شنبه با انجام دو بازی دنبال می شود.

نگاهی به دیدارها این روز می اندازیم.

* شاهین بوشهر - شهرداری تبریز؛ نبرد شش امتیازی با حضور قاسمپور

شاهین که در جام حذفی فینالیست شده و در یک قدمی قهرمانی و آسیایی شدن است در  لیگ برتر در رده هفدهم قرار دارد. در چنین وضعیتی ابراهیم قاسمپور به عنوان سومین سرمربی این فصل شاهین به عنوان جانشین فیروز کریمی قدم به بوشهر گذاشته تا شاید بتواند این تیم را هم مثل داماش از قعر جدول به رده های بالاتر برساند.

قاسمپور در اولین گام باید به مصاف شهرداری تبریز برود تیمی که در رده شانزدهم است و مثل شاهین 25 امتیاز دارد. بازی این دو تیم یک مسابقه فینال گونه در قعر جدول است و تیم برنده تا رده سیزدهم می تواند صعود کند. هر دو تیم از مساوی بیزارند و سه امتیاز را می خواهند. قاسمپور که فقط سه روز است سرمربی شاهین شده اگر پیروز شود هواداران دو آتشه و متعصب شاهین را خوشحال و به آینده امیدوارتر می کند.

* پرسپولیس - فجرسپاسی شیراز؛ سرخپوشان ششم می شوند؟

پرسپولیس بعد از فتح دربی 74 در شرایط ایده آل روحی و روانی است. سرخپوشان اگر در باد برد مقابل استقلال بخوابند ممکن است اسیر تیم جوان، جنگنده و دونده فجر شوند. ماموریت بزرگ دنیزلی این است که به بازیکنان بگوید بازی با استقلال تمام شده و آنها باید با تمام توان در ادامه لیگ بازی کنند. پرسپولیسی ها اگر مغرور شوند ممکن است دست خالی میدان را ترک کنند.


فجر هفته گذشته در خانه مغلوب راه آهن شد و محمود یاوری دوست ندارد باز هم بازنده شود و به نظر می ‌رسد این تیم به یک امتیاز هم قناعت می کند اما پرسپولیس هر سه امتیاز را می خواهد. اگر سرخپوشان تهرانی در این بازی پیروز شوند و فولاد خوزستان متوقف شود می توانند با یک پله صعود به رده ششم برسند. رقابت دنیزلی با یاوری باتجربه ترین مربی ایرانی دیدنی است.

گفتنی است، برنامه کامل هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه 17 بهمن


مس سرچشمه-ذوب آهن-ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه باهنر کرمان

داوران: محمود رفیعی-حسین خانبان-حمیدرضا سیفی آذر-قاسم واحدی-ناظر: حسین خوشخوان

سایپا – استقلال – ساعت 17 – ورزشگاه آزادی-تهران

داوران: سید احمد صالحی-سعید علی نژادیان- علی میرزابیگی-سید حسین زرگر-ناظر: سید رضا غیاثی

سه‌شنبه ۱8 بهمن

شاهین بوشهر - شهرداری تبریز ساعت ۱۵

پرسپولیس - فجرسپاسی ساعت ۱۷

چهارشنبه 19 بهمن

ملوان - نفت تهران ساعت ۱۵:۳۰

سپاهان - مس کرمان ساعت ۱۵:۳۰

تراکتورسازی - نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰

پنج‌شنبه  20 بهمن

راه آهن - داماش گیلان ساعت ۱۵:۳۰

فولاد خوزستان - صبای قم ساعت ۱۶



           
دو شنبه 17 بهمن 1398برچسب:, :: 14:50
اریا اشرف

رم، اينتر را در هم کوبيد

توقف يووه و ميلان در هفته بيست و دوم کالچو
 

هفته بيست و دوم رقابت‌هاي کالچوي ايتاليا با برتري پرگل رم برابر اينتر و توقف يووه و ميلان پيگيري شد.


     عصر دیروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم کالچو و در حساس‌ترین دیدار، تیم فوتبال رم با نتیجه 4 بر صفر اینترمیلان را شکست داد. در این دیدار خوان در دقیقه 13، بورینی در دقایق 41 و 49 و کرکیچ در دقیقه 89 گل‌های شاگردان انریکه را به ثمر رساندند تا رم یک پیروزی پرگل و ارزشمند را جشن بگیرد.

در دیگر مسابقات مهم امروز یونتووس صدرنشین در خانه با نتیجه بدون گل برابر سیه‌نا متوقف شد و میلان هم مقابل میهمانش ناپولی نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر- صفر کسب نکرد.



           
دو شنبه 17 بهمن 1398برچسب:, :: 14:47
اریا اشرف

هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس

تساوي پرگل منچستريونايتد برابر چلسي
 

منچستريونايتد تا فاصله نيم‌ساعت مانده به پايان بازي سه گل عقب بود، اما نمايش عالي خاوير ارناندس و وين روني آنها را به تساوي رساند؛ هرچند آنها دو امتياز از منچسترسيتي عقب افتادند.


میزبان در فاصله تقریبا نیم‌ساعت مانده به پایان بازی با سه گل پیش بود، اما منچستری‌ها در نیمه دوم دست به یورشی گسترده زدند و یک امتیاز را در استمفورد بریج به دست آوردند. وین رونی دو پنالتی زد و تاثیرگذارترین بازیکن بود.

یونایتد در 9 بازی اخیر در لیگ برتر در استمفورد بریج پیروز نشده نشده بود. آنها با حضور وین رونی، اشلی یانگ و دنی ولبک ترکیبی تهاجمی داشتند.

در چلسی هم گری کیهیل برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت.

اولین گل بازی را جانی ایونز به اشتباه وارد دروازه یونایتد کرد. پاس دانیل استاریج با برخورد به پای داوید دخئا به جانی ایونز برخورد کرد و وارد دروازه شد.

این گل باعث شد دو تیم دست از احتیاط بردارند. هرچند یونایتد حملات بیشتری داشت اما چلسی در ثانیه 40 نیمه دوم به گل رسید. فرناندو تورس در سمت راست صاحب توپ شد و با سانتری دقیق توپ را به خوان ماتا سپرد و او هم از داخل محوطه جریمه با شوتی سنگین گل دوم را زد.

مردان ویلاش-بواش در دقیقه 50 گل سوم را هم زدند. ضربه آزاد خوان ماتا به داوید لوییز رسید و او از روی شانه ریو فردیناند گل سوم را زد. فردیناند روز خوبی نداشت، به ویژه که توهین‌های فراوانی از سوی طرفداران چلسی به او شد، چرا که جان تری و آنتون فردیناند، برادر ریو، جنگ لفظی شدیدی با هم دارند.

فرگوسن خاویر ارناندس را در دقیقه 53 به جای اشلی یانگ وارد میدان کرد. این تعویض اثرگذار بود چرا که ارناندس در دقیقه 58 با خطای استایرج در محوطه جریمه سرنگون شد و هوارد وب که دو موقعیت مشکوک به پنالتی را برای یونایتد نادیده گرفته بود این بار سوت زد و نقطه پنالتی را نشان داد. وین رونی توپ را به سمت بالا و راست دروازه زد و یونایتد امیدوار شد.

در دقیقه 69 بود که گل دوم هم به ثمر رسید. ولبک با پای برانیسلاو ایوانوویچ سرنگون شد. نقش ارناندس در این موقعیت هم پررنگ بود. پنالتی حاصل را دوباره وین رونی به گل تبدیل کرد.

چلسی دست به حمله زد و فرناندو تورس موقعیتی عالی را از دست داد. ده دقیقه بعد و در دقیقه 84 بود که آنها افسوس آن موقعیت را خوردند. روی حرکت آنتونیو والنسیا، دنی ولبک توپ را روی دروازه فرستاد و رونی به سمت دروازه ضربه زد، اما توپ را پتر چک برگشت داد. رایان گیگز توپ را به ارناندس سپرد و او هم با ضربه سر گل تساوی را زد.

در نهایت ضربه ایستگاهی خوان ماتا هم با واکنش عالی دخئا به گل تبدیل نشد و دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند.

منچستریونایتد با 55 امتیاز در رده دوم است و چلسی با 43 امتیاز چهارم است.


           
دو شنبه 17 بهمن 1398برچسب:, :: 14:45
اریا اشرف

آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس
 

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کريمي به بازي مقابل فجرسپاسي مي‌رسد اما محمد غايب است.


   دکتر وجیه‌‌الله چشمه‌سری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: با توجه به تمریناتی که برای کریمی در نظر گرفتیم، او احساس درد نداشت و اگر شرایط همین‌گونه باشد این بازیکن برابر فجر سپاسی به میدان خواهد رفت.


وی درباره شرایط علیرضا محمد عنوان کرد: محمد فعلا نیاز به فیزیوتراپی و درمان دارد و در بازی با فجر غایب است.


پرسپولیس روز سه شنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

 



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:52
اریا اشرف

ايمون زايد: تازه فهميدم داربي چقدر بزرگ است
 

ايمون زايد که پس از هت تريک مقابل استقلال محبوب همه پرسپوليسي‌ها شده، مي‌گويد تازه بعد از بازي و از نحوه خوشحالي کردن بازيکنان پرسپوليس متوجه شده که داربي تهران چقدر بزرگ است. زايد که از سوي انجمن روزنامه‌نگاران ورزشي ايرلند به عنوان بهترين بازيکن فصل قبل ليگ اين کشور انتخاب شد، حالا با انگيزه بيشتري به کارش در پرسپوليس ادامه مي‌دهد.


    زايد بعد از داربي از روز خاص خود گفت که متن اين گفت‌وگو را در زير مي‌خوانيد.

* قبل از اين که به پرسپوليس بيايي چقدر از اين تيم و فوتبال ايران شناخت داشتي؟

من فقط در اينترنت چيزهايي خوانده بودم و به من گفته شده بود که پرسپوليس يک تيم پرطرفدار در ايران و مهم‌ترين تيم در آسيا است. مي‌دانستم که پرسپوليس و استقلال دو تيم بزرگ ايران هستند و مي‌دانستم که رقابت‌ اين دو تيم بزرگ است، اما نمي‌دانستم چقدر بزرگ! من تنها چهار هفته‌ است که به ايران آمده‌ام و تازه در بازي فهميدم که داربي چقدر بزرگ است و به ويژه‌ بعد از بازي متوجه اهميت آن شدم چرا که همه بازيکنان خوشحال بودند. ما قبل از اين بازي، دو ديدار را برده بوديم، اما بعد از بردن استقلال بازيکنان خيلي خوشحال بودند. بازي بزرگي بود که هميشه در خاطر من خواهد ماند.

* مثل اين که بعد از بازي با يک سايت ايرلندي صحبت کرده بودي.

بله، آن‌ها دوستان من در ايرلند هستند.

* گفته بودي 90 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند؟

(مي‌خندد) اوه نه. آن‌ها اغراق کرده بودند. من گفتم هواداران خيلي زياد بودند. اما مي‌دانيد، تعدادشان فرقي نمي‌کند. من در نيمه اول که روي نيمکت نشسته بودم از شدت سرما هم ژاکت‌هايم را پوشيده بوديم و حتي دو پتو روي خودم انداخته بودم، ولي باز هم سردم بود. اما آن هواداران در آن هواي سرد به خاطر پرسپوليس به ورزشگاه آمده بودند و بعد از گل دوم استقلال ساکت بودند. ما بايد آن‌ها را خوشحال مي‌کرديم.

* اما در کل روز خاصي را سپري کردي.

بله. صد درصد. آن روز همه چيز براي من خاص بود. وقتي بتواني از سه موقعيت، سه گل بزني، خيلي خوب است. فوتبال عجيب و غريب است و اين اتفاق‌ها در آن ممکن است. هواداران استقلال و کادر فني اين تيم فکر مي‌کردند که مشکلي نيست و اين بار هم پرسپوليس را مي‌برند، اما ما تا لحظه‌اي آخر تلاش کرديم و نشان داديم که فوتبال 90 دقيقه است. ما مي‌خواستيم که ببريم و همين طور هم شد. البته داور، بازيکن ما را به اشتباه اخراج کرد. آن تکل حداکثر يک کارت زرد داشت و هرگز کارت قرمز نداشت، هرگز!

* قبل از اين که به زمين بروي، دنيزلي چه چيزي از تو خواست؟

چيز زيادي نگفت. من و مهدوي کيا با هم به زمين آمديم و او هم خيلي در بازي تاثير گذاشت. دنيزلي فقط گفت به زمين برويد و بهترين نمايش‌تان را ارائه دهيد. همه چيز به بهترين شکل پيش رفت. قبل از بازي هم به نيمکت‌نشينان گفت که آماده باشيد. من فکر مي‌کنم تعويض‌هاي دنيزلي کاملا بازي را به نفع ما برگرداند و مهدوي‌کيا و حسين (بادامکي) هم عالي بودند. آن روز همه خوب بازي کردند و واقعا نه فقط براي من، بلکه براي هواداران، کادر فني، بازيکنان و کل پرسپوليس يک روز خاص بود.

* آينده خودت را بعد از هت تريک در داربي چطور مي‌بيني؟

من هنوز 90 دقيقه هم براي پرسپوليس بازي نکرده‌ام و فقط 30 دقيقه در دو بازي حضور داشته‌ام. دوست دارم بيشتر در ترکيب باشم و از ابتدا به ميدان بروم. اوايل کمي استرس داشتم که هنوز بازي نکرده‌ام. مي‌خواهم به گل زدن ادامه دهم و مي‌دانم که حالا انتظارات هواداران هم از من خيلي بيشتر شده.

* فکر مي کني بازي بعد فيکس باشي؟

نمي‌دانم اين را بايد از دنيزلي پرسيد. هميشه دوست داشته‌ام بازي کنم و گل بزنم. اگر روي نيمکت باشم هم مشکلي ندارم. براي من مهم نيست که حتما من گل بزنم و فقط برد تيم مهم است.

* بعد از داربي مردم و هواداران پرسپوليس چه برخوردي با تو داشتند؟

واقعا عالي بود. اصلا هدف ما از فوتبال بازي کردن و گل زدن اين است که مردم را خوشحال کنيم. اين تمام هدف ما است. هواداران پرسپوليس ديوانه تيمشان هستند و هر وقت من را مي‌بينند سريع دست مي‌زنند.

* درباره حضور بازيکناني همچون علي کريمي و مهدوي کيا در پرسپوليس چه نظري داري؟

آن‌ها دو بازيکن بزرگ هستند. تا به حال 6 بازي در پرسپوليس بوده‌ام و در اين بازي‌ها کريمي بهترين بازيکن بازي بوده است. او يک اسطوره است و به نظر من بهترين بازيکن ليگ است. مهدوي‌کيا هم همين طور که با آمدنش به زمين مقابل استقلال روند بازي را عوض کرد. تجربه اين دو نفر به ما خيلي کمک مي‌کند. محمد نوري هم بازيکن خوب و تکنيکي است.

* علي دايي را هم که حتما مي‌شناسي.

بله. همه او را مي‌شناسند. او يک اسطوره در ايران است و گل‌هاي بسيار زيادي را به ثمر رسانده که خيلي از مهاجمان دوست داشته‌اند به رکورد او برسند. او يک بازيکن بزرگ بوده.

* پرسپوليس در فاصله 10 بازي مانده تا پايان فصل 13 امتياز از صدر جدول عقب است. مي‌توانيد قهرمان شويد؟

فکر نمي‌کنم من فرد مناسبي براي پاسخ دادن به اين سوال باشم. استقلال و سپاهان تيم‌هاي خيلي خوبي هستند و شانس‌شان بيشتر است، اما مي‌توانيم همين طور ادامه دهيم و رتبه سوم و چهارم براي ما دور از دسترس نيست.



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:50
اریا اشرف

هفته بيست و دوم لاليگاي اسپانيا

تساوي اوساسونا در خانه خيخون
 

تيم فوتبال اوساسونا در خانه اسپورتينگ خيخون به تساوي دست يافت.


    در ادامه این هفته از پیکارهای فوتبال لیگ اسپانیا، اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه خانگی خود میزبان اوساسونا بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار که جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران 90 دقیقه در ترکیب اوساسونا حضور داشت، کارملو در دقیقه 32 ابتدا خیخون را پیش انداخت اما در ادامه لکیچ در دقیقه 77 بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان مندلیبار از شکست بگریزند.

اوساسونا با این تساوی 28 امتیازی شد و در مکان نهم قرار گرفت تا در 7 بازی اخیر خود نتواند طعم پیروزی را بچشد.

خیخون نیز با کسب یک امتیاز این دیدار با 19 امتیاز در جایگاه نوزدهم باقی ماند.

 

*سایر دیدارهای این هفته امروز به شرح زیر برگزار می‌شود:

سویا - ویارئال

رئال زاراگوزا - رایووالکانو

دوشنبه:

اتلتیکو مادرید - والنسیا

گرانادا - مالاگا



           
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 20:49
اریا اشرف

نتايج ديدارهاي امشب سري آ
 

در شبي که هيچ يک از 5 تيم بالاي جدول نتوانستند مقابل رقبا به پيروزي برسند، رم با پيروزي 4-0 مقابل اينتر، بهترين نتيجه اين هفته را کسب کرد.


 فیورنتینا نیز با پیروزی 3-2 مقابل اودینزه، دیگر تیم موفق این هفته بود. در مقابل تیم های صدرنشین یوونتوس و میلان در خانه مقابل سیه نا و ناپولی با تساوی بدون گل متوقف شدند تا فرصت فاصله گرفتن از رقبا را از دست بدهند.
 نتایج کامل دیدارهای امشب:
یوونتوس 0-0 سیه نا
میلان 0-0 ناپولی
رم- 4-0 اینتر
گل ها: ژوان 14، بورینی 41 و 49، بویان کرکیچ 89
کیه وو 1-2 پارما
 گل ها: شریل سربو 50 (کیه وو) سباستین جوووینکو 46، لوسیانو (گل به خودی) 69 (پارما)
فیورنتینا 3-2 اودینزه
گل ها: یووتیچ 39 و 84، ماتیا کاسانی 56 (فیورنتینا) دی ناتاله 14، تورگه 89 (اودینزه)
جنوا 3-2 لاتزیو
گل ها: پالاسیو 10، جانکوویچ 26 و 46 (جنوا) لدسما (پنالتی) 54 ، آلوارو گونسالس 90 (لاتزیو)
لچه 0-0 لولونا
نووارا0-0 کالیاری
پالرمو 2-1 آتالانتا
گل ها: میکولی (پنالتی) 29، ایگور بودان 50 (پالرمو) ماکسی مورالس 56 (آتالانتا)



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:48
اریا اشرف

گزارش تمرين تراکتور
 

امروز بعدازظهر از ساعت 15:30 دقيقه در مجموعه فجر تمرين تراکتورسازي برگزار شد.


 امیر قلعه نویی که بعد بازی با نفت در تهران ماندگار شده بود امروز صبح وارد تبریز شد تا تمرین شاگردان خود را زیر نظر داشته باشد، تمرین امروز که در سرمای سوزناک 10 درجه زیر صفر برگزار شد، بیشتر بازیکنان با پوشاندن صورت خود با شال وکلاه بجنگ سرما رفتند که برای تعدادی از انها بی سابقه وغیر قابل تحمل می نمود ، سیاوش اکبر پور به همراه فرزاد آشوبی غایبین تمرین امروز بودند ، بازیکنان حاضر بعد گرم کردن خود و انجام حرکات کششی در قالب دو تیم در مقابل هم قرار گرفتند محمد هوتن قلعه نویی به همراه امیر قلعه نویی در تیم سفید بازی کردند وگل برنده تیم سفید هم با ارسال ژنرال از راست وضربه سر سرباز میلاد فخر الدینی به ثمر رسید . گفتنی اینکه بازیکنان اصلی دیدار با نفت در کنار زمین با تمرینات سبک استراحت نیمه فعال داشتند . قلعه نویی در حاشیه تمرین در مورد آنالیز فیلم بازی با نفت گفت : بازی سختی بود ودوندگی حریف هر چند نسبت به ما زیاد بود ولی ما در همان نیمه اول چندین موقعیت خوب را از دست دادیم موقعیت های اکرامی وعلیزاده به همراه شوت وضربه سر فخر الدینی که هر دواز روی خط دروازه بیرون کشیده شد می توانست نتیجه را طور دیگری رقم بزند ، سرمربی تراکتور سازی با اشاره به تاکید خود در قبل بازی به مدافعین خود که باید MAN MAN to را با مهاجم حریف رعایت کنند می گوید : حتی مثالی را زدیم و گفتیم نفس مهاجم پیش رو را باید مدافع احساس کند ولی متاسفانه توپی از میانه میدان طی مسیرطولانی ارسال می شود ومهاجم حریف براحتی آنرا استوپ کرده ووارد دروازه ما می کند .



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:47
اریا اشرف

مروري بر بازي هاي هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر

هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر فوتبال فردا (دوشنبه) با دو ديدار آغاز مي‌شود که در يکي از بازي‌ها استقلال به مصاف سايپا مي‌رود. تصویر
دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در ۴ روز متوالی برگزار می‌شود تا شاهد هفته حیرت‌انگیزی باشیم. در روز اول این دیدارها استقلال بعد از شکست در دربی ۷۴ به میدان می‌رود.
نگاهی به بازی‌های روز اول می‌اندازیم.
* مس سرچشمه - ذوب آهن اصفهان؛ بازی راحت ابراهیم‌زاده در کویر
مس سرچشمه آخرین تیم جدول هفته گذشته ۸ نفره برابر صبای قم شکست خورد تا وضعیتش بغرنج‌تر شود. اصغر شرفی که مدام از بازیکنان بی‌کیفیتی که خودش در نیم فصل خریده می‌نالد حالا باید بدون سه بازیکن اصلی به مصاف نایب قهرمان پیشین آسیا برود.
گرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست اما بعید است ذوب آهن که اکنون در وضعیت نسبتا مناسبی قرار گرفته کار سختی برابر مس بحران‌زده داشته باشد. سرچشمه‌ای‌ها در کرمان تماشاگری ندارند و این تیم حتی نمی‌تواند روی امتیاز میزبانی خود حساب کند. به هر حال منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب آهن به دنبال یک برد راحت در کویر است تا به وضعیت تیمش سر و سامان بیشتری بدهد.
*سایپا - استقلال؛ آبی‌پوشان هم به دنبال صدر هم به دنبال حیثیت
شاید مجید صالح را بتوان مربی بدشانسی دانست که در چنین وضعیتی باید به مصاف استقلال برود. آبی‌پوشان پایتخت بعد از شکست در دربی ۷۴ و از دست دادن صدرنشینی دوشنبه با تمام توان برابر سایپا بازی می‌کنند تا با یک برد دل هوادارانشان را به دست بیاورند و بار دیگر و تا پیش از بازی سپاهان به صدر جدول برگردند.

استقلال علی حمودی و مجتبی جباری را در این بازی ندارد. مهدی رحمتی هم مصدوم است و در دو روز گذشته تمرین نکرده است. با این حال آبی‌پوشان برای جبران مافات و دفاع از اعتبار از دست رفته در دربی با تمام توان بازی خواهند کرد، هرچند سایپایی‌ها لقمه گلو گیری هستند و نمی‌توان آنها را تیمی از پیش باخته تصور کرد.

سپاهان، تراکتورسازی و حتی نفت و صبا دوست دارند سایپا استقلال را متوقف کند. اگر صالح چنین کاری کند قطعا رقابت را در صدر جدول داغ‌تر و دیدنی‌تر خواهد کرد و وضعیت سایپا هم در جدول بهتر خواهد شد.
*** برنامه کامل هفته بیست و پنجم به شرح زیر است:
دوشنبه 17/11/90
*مس سرچشمه-ذوب آهن-ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه باهنر کرمان
داوران: محمود رفیعی-حسین خانبان-حمیدرضا سیفی آذر-قاسم واحدی-ناظر: حسین خوشخوان
*سایپا – استقلال – ساعت 17 – ورزشگاه آزادی-تهران
داوران: سید احمد صالحی-سعید علی نژادیان- علی میرزابیگی-سید حسین زرگر-ناظر: سید رضا غیاثی
سه‌شنبه ۱۵ بهمن
*شاهین بوشهر - شهرداری تبریز ساعت ۱۵
*پرسپولیس - فجرسپاسی ساعت ۱۷
چهارشنبه ۱۶ بهمن
*ملوان - نفت تهران ساعت ۱۵:۳۰
*سپاهان - مس کرمان ساعت ۱۵:۳۰
*تراکتورسازی - نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰
پنج‌شنبه ۱۷ بهمن

*راه آهن - داماش گیلان ساعت ۱۵:۳۰
*فولاد خوزستان - صبای قم ساعت



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:35
اریا اشرف

محمدي:ليگ برتر سال بعد با 18 تيم برگزارمي‌شود

رييس سازمان ليگ از برگزاري قطعي ليگ برتر فوتبال با 18 تيم در فصل آينده خبر داد. تصویر
عزيزالله محمدي با بيان اينکه امکان کاهش تعداد تيم‌هاي ليگ برتري براي فصل آينده تحت هيچ شرايطي ميسر نيست، گفت: مسابقات فوتبال ليگ برتر در فصل آينده قطعا با 18 تيم برگزار خواهد شد. به هر شکل کم کردن تعداد تيم‌هاي ليگ پروسه کوتاه مدتي نيست و زمان بر خواهد. براي اين مساله بايد کار کارشناسي انجام شود، به تصويب هيات رييسه فدراسيون برسد، از يک‌سال قبل به باشگاه اطلاع داده شود تا آمادگي لازم را داشته باشند و... . بنابراين چنين امکاني براي فصل آينده مقدور نخواهد بود و دوازدهمين دوره ليگ برتر هم با 18 تيم برگزار مي‌شود.
وي در پاسخ به اين سوال که پس آيا دغدغه‌هاي کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي در اين رابطه را با توجه به فشردگي و حساسيت مسابقات ملي در سال آينده ناديده گرفتيد، اظهار کرد: دغدغه‌هاي کي‌روش براي ما مهم است اما همانطور که گفتم پروسه اين کار زمان‌بر است. از الان نمي‌شود تصميم گرفت تعداد تيم‌ها در ليگ بعدي کم شود. ما برنامه فصل آينده ليگ برتر را نزديک به يک‌ماه پيش به باشگاه داديم و از آنها نظر خواستيم. همچنين برنامه را به کي‌روش هم داديم که آن را تاييد کرد و مشکلي با آن نداشت. تمام موارد درخواستي کي‌روش براي برگزاري اردوهاي ملي در برنامه فصل آينده ليگ برتر که با 18 تيم برگزار مي‌شود، لحاظ شده است.
رييس سازمان ليگ درباره علت برگزار نشدن ديدار خانگي تيم سايپا کرج و استقلال تهران در ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: از نظر سازمان ليگ مشکلي براي برگزاري اين مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج وجود نداشت اما شوراي تامين کرج اين مساله را نپذيرفت. پس از آن قرار بود با توجه به مسابقه پرسپوليس که سه‌شنبه (يک‌روز پس از مسابقه استقلال) در ورزشگاه آزادي انجام مي‌شود، مسابقه استقلال دوشنبه (فردا) در استاديوم تختي برگزار شود اما در نهايت مسوولان ورزشگاه آزادي پذيرفتند که اين ديدار را هم در اين ورزشگاه برگزارکنند.
وي همچنين با تاکيد بر اينکه مهرداد پولادي تحت هيچ شرايطي نمي‌تواند در ليگ برتر براي پرسپوليس بازي ‌کند، در واکنش به صحبت‌هاي محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس که گفته بود " مي‌توانيم از پولادي در ليگ برتر هم استفاده کنيم"، تصريح کرد: طبق مقررات پولادي نمي‌تواند براي پرسپوليس در ليگ برتر به ميدان رود. من کاري به اظهارات مديرعامل باشگاه پرسپوليس ندارم اما آنچه که قانون مي‌گويد پولادي تنها مي‌تواند در ليگ قهرمانان آسيا براي پرسپوليس بازي کند.



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:35
اریا اشرف

ذوب‌آهني‌ها براي سفربه کرمان رضايت دادند

با وعده مسوولان باشگاه ذوب آهن به بازيکنان اين تيم، قرار است اعضاي تيم فوتبال ذوب آهن براي ديدار برابر مس سرچشمه امشب به کرمان پرواز کنند. تصویر
در حالي که قرار بود اعضاي تيم ذوب آهن براي انجام ديدار برابر مس سرچشمه امروز با اتوبوس به سمت کرمان عزيمت کنند، آگاه شدن آنها از تاريخ چک طلب‌شان که براي فروردين 91 است، باعث شد آنها تصميم بگيرند به کرمان نروند.
پس از اين اتفاق، مسوولان باشگاه ذوب آهن با انجام گفت‌وگو با بازيکنان ذوب آهن آنها را متقاعد کردند که براي اين بازي به کرمان بروند تا مشکلات مالي پس از بازي اين هفته حل و فصل شود.
پس از متقاعد شدن بازيکنان ذوب آهن، مسوولان باشگاه هواپيمايي چارتر در اختيار گرفته‌اند تا بازيکنان ذوب آهن ساعت 20:30 امشب به کرمان سفر کنند.
ذوب آهن جمعه پيش‌رو ديداري مهم در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا برابر استقلال ديگر نماينده ايران خواهد داشت.



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:34
اریا اشرف

رحمتي: پاسخ اين فرد را به زودي خواهم داد

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: به زودي جواب کسي که از تريبون ملي استقلال را به سخره گرفت، خواهم داد. تصویر
به نقل از سایت مهدی رحمتی، دروازه‌بان اول تیم ملی ایران مصاحبه های منتشر شده به نقل از خود در رسانه های مختلف در روزهای اخیر را تکذیب کرد و گفت: من فقط پس از دربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران و گزارشگران شدم که متن کامل مصاحبه ام یک ساعت پس از بازی منتشر شد و تعداد کلماتم کمتر از 100 کلمه بود.
به همین دلیل مصاحبه های دیگری که از جانب من منتشر شده صحت ندارد و قویا تکذیب می کنم.
رحمتی افزود: پاسخ فردی که پس از بازی در تریبون ملی استقلالی ها را به سخره گرفت نیز به زودی خواهم داد.



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:33
اریا اشرف

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر های جدید و داغ فوتبال و آدرس رایا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.