خبر های جدید و داغ فوتبال
فوتبالی

بارسا به ميلان خورد، آپوئل به رئال مادريد رسيد

قرعه‌کشي يک‌چهارم نهايي ليگ‌قهرمانان اروپا
 

در مراسم قرعه‌کشي دور يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا حريف ميلان شد و رئال مادريد به آپوئل قبرس خورد.


  قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز در مراسمی با حضور بزرگان یوفا و فیفا و مقامات فدراسیون‌های فوتبال کشورهایی که در این مرحله نماینده باشگاهی دارند برگزار شد.

در این مراسم ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی یعنی بنفیکا، بارسلونا، مارسی، رئال مادرید، بایرن مونیخ، میلان، چلسی و آپوئل منتظر روشن شدن تکلیف بازی بعدی خود بودند.

شهر نیون سوئیس بیش از ۴۰ حامی مالی غول‌پیکر یوفا را در سالن مخصوص مراسم قرعه‌کشی جا داده بود و بیش از ۱۴۰ خبرنگار و عکاس این مراسم را پوشش خبری دادند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرن مونیخ آلمان (۱۹ ماه می) برگزار خواهد شد و به همین مناسبت در ابتدای مراسم حاضرین با این استادیوم و تاریخچه آن بیشتر آشنا شدند.

پس از قرعه کشی برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر مشخص شد:

آپوئل – رئال مادرید

المپیک مارسی – بایرن مونیخ

بنفیکا – چلسی

میلان – بارسلونا

بر همین اساس بازی های رفت از یک چهارم نهایی ۲۷ و ۲۸ مارس (۷ و ۸ فروردین) و بازی‌های برگشت ۳ و ۴ آوریل (۱۴ و ۱۵ فروردین) برگزار خواهد شد.

برنده دیدار بایرن مونیخ و مارسی در مرحله بعد به مصاف برنده بازی رئال مادرید و آپوئل می‌رود و برنده دیدار بنفیکا و چلسی با برنده مسابقه میلان و بارسا روبه‌رو می‌شود.


           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:47
اریا اشرف

هواداران 2 فروردين به ورزشگاه بيايند

فشنگچي: عيدي خوبي به هواداران داديم
 

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با پيروزي برابر نفت عيدي خوبي به هواداران داديم.


  امیرحسین فشنگچی پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: موقعیت‌های زیادی برای گل‌زنی داشتیم که برخی از آنها را از دست دادیم. امروز به چند بازیکن اصلی ما استراحت داده شد تا برای حضور در آسیا آماده باشیم.

وی افزود: امیدوارم هواداران پرسپولیس روز دوم فروردین هم به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند تا با حمایت آنها برابر الشباب پیروز شویم.

فشنگچی تأکید کرد: امروز عیدی خوبی به هواداران دادیم و آنها را خوشحال کردیم.


           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:47
اریا اشرف

زارعي: پرسپوليس با تجربه‌تر بود و برد
 

مهاجم تيم فوتبال نفت تهران گفت: پرسپوليسي‌ها با تجربه‌تر از ما عمل کردند و به پيروزي رسيدند.


  مجتبی زارعی پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: اصلا خوب بازی نکردیم، پرسپولیسی‌ها با تجربه‌تر بودند و بهتر بازی کردند و به پیروزی رسیدند.
 

وی در مورد درگیری‌اش در بین دو نیمه با یکی از مسئولان کنار زمین گفت: فکر می کنم وی مشکل ذهنی داشت و ضربه‌ای به چشم من زد، همین موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی شد و همینکه فهیمدم مشکل دارد به او توجهی نکردم.



           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:46
اریا اشرف

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر های جدید و داغ فوتبال و آدرس رایا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.