خبر های جدید و داغ فوتبال
فوتبالی

نصرتي: نفرات اصلي براي آسيا استراحت کردند
 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي حضور قدرتمندانه در آسيا به چند بازيکن اصلي استراحت داده شد.


محمد نصرتی پس از برتری ۳ بر صفر برابر نفت تهران گفت: وظیفه ما بود و باید پیروز می‌شدیم زیرا چند بازی نتوانستیم ببریم و می‌خواستیم هوادارانی که در هوای سرد همواره حامی ما بودند را خوشحال کنیم. خدا را شکر می‌کنم که ۳ گل زدیم و گل هم نخوردیم.

وی ادامه داد: به چند بازیکن اصلی امروز استراحت داده شد تا در لیگ قهرمانان آسیا با قدرت ظاهر شویم. ما در جام حذفی حذف شدیم و در لیگ برتر هم جایگاه مناسبی نداریم. تمام تمرکز ما بر روی لیگ قهرمانان آسیا است.

نصرتی تأکید کرد: در بازی با مس هم با وجود فرصت‌های زیادی که داشتیم پیروز نشدیم اما هواداران باز هم از ما حمایت کردند و از آنها ممنونم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس خوب بازی می‌کند یا نه گفت: این کارشناسان هستند که باید در این مورد نظر بدهند که ما خوب بازی می‌کنیم یا نه. تمام تلاش‌مان موفقیت پرسپولیس و جلب رضایت هواداران است.

نصرتی در مورد سال ۹۰ گفت: امسال سال خوبی برای من نبود اما تلاش می‌کنم با تمرینات در آینده موفق شوم و ناکامی‌ها را فراموش کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 26 اسفند 1398برچسب:, :: 18:46
اریا اشرف

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر های جدید و داغ فوتبال و آدرس رایا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.