خبر های جدید و داغ فوتبال
فوتبالی

زادمهر: دنيزلي مي‌تواند با پرسپوليس موفق شود
 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد در بازي‌هاي بعدي تمرکز بيشتري داشته باشيم و راحت گل بزنيم اما راحت گل نخوريم.


    محمد زادمهر در خصوص شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل فجرسپاسی گفت: از دو فرصت‌‌مان استفاده کردیم و در چند صحنه فرصت‌ها را ازدست دادیم. در 5 دقیقه پایانی بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما توپ‌هایمان گل نشد و در مقابل فجر سپاسی با سه شوت دروازه ما را باز کرد.

وی افزود: یکی از فاکتورهای خوب پرسپولیس این است که در همه بازی‌ها گل می‌زنیم اما باید کاری کنیم که راحت گل نخوریم. در حال حاضر خیلی از تیم‌ها با یک گل سه امتیاز را می‌گیرند و زیاد به آب و آتش نمی‌زنند.

زادمهر عنوان کرد: باید در بازی‌های بعدی تمرکز بیشتری داشته باشیم و راحت گل بزنیم اما راحت گل نخوریم. در بازی مقابل صنعت نفت دو گل زدیم که این برای تیم میهمان بسیار خوب است اما 4 گل خوردیم ولی تیم‌هایی مثل سپاهان و نفت از تک گل خود بهترین استفاده را می‌کنند و به سه امتیاز می‌رسند.

سرپرست جدید پرسپولیس در خصوص اولین حضورش روی نیمکت این تیم گفت: جا دارد از محمود خوردبین تشکر کنم. تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بی‌شماری را در خانواده بزرگ خود جای داده است. من هم با اجازه پیشکسوتان آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم.

 

وی در خصوص عملکرد دنیزلی گفت: با مجموعه‌ای حرفه‌ای طرف هستم. پرسپولیس مربی بزرگی مثل دنیزلی دارد که شناخته شده است. خیلی‌ها می‌توانند از کلاس‌های آموزشی این مربی در این شرایط بهره بگیرند. مطمئن هستم دنیزلی می‌تواند با پرسپولیس موفق شود، فقط نیاز به زمان دارد. بچه‌ها هم باید با یکدیگر همکاری کنند تا پرسپولیس به موفقیت برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 19 بهمن 1398برچسب:, :: 14:50
اریا اشرف

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر های جدید و داغ فوتبال و آدرس رایا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.