خبر های جدید و داغ فوتبال
فوتبالی

رم، اينتر را در هم کوبيد

توقف يووه و ميلان در هفته بيست و دوم کالچو
 

هفته بيست و دوم رقابت‌هاي کالچوي ايتاليا با برتري پرگل رم برابر اينتر و توقف يووه و ميلان پيگيري شد.


     عصر دیروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم کالچو و در حساس‌ترین دیدار، تیم فوتبال رم با نتیجه 4 بر صفر اینترمیلان را شکست داد. در این دیدار خوان در دقیقه 13، بورینی در دقایق 41 و 49 و کرکیچ در دقیقه 89 گل‌های شاگردان انریکه را به ثمر رساندند تا رم یک پیروزی پرگل و ارزشمند را جشن بگیرد.

در دیگر مسابقات مهم امروز یونتووس صدرنشین در خانه با نتیجه بدون گل برابر سیه‌نا متوقف شد و میلان هم مقابل میهمانش ناپولی نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر- صفر کسب نکرد.



           
دو شنبه 17 بهمن 1398برچسب:, :: 14:47
اریا اشرف

هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس

تساوي پرگل منچستريونايتد برابر چلسي
 

منچستريونايتد تا فاصله نيم‌ساعت مانده به پايان بازي سه گل عقب بود، اما نمايش عالي خاوير ارناندس و وين روني آنها را به تساوي رساند؛ هرچند آنها دو امتياز از منچسترسيتي عقب افتادند.


میزبان در فاصله تقریبا نیم‌ساعت مانده به پایان بازی با سه گل پیش بود، اما منچستری‌ها در نیمه دوم دست به یورشی گسترده زدند و یک امتیاز را در استمفورد بریج به دست آوردند. وین رونی دو پنالتی زد و تاثیرگذارترین بازیکن بود.

یونایتد در 9 بازی اخیر در لیگ برتر در استمفورد بریج پیروز نشده نشده بود. آنها با حضور وین رونی، اشلی یانگ و دنی ولبک ترکیبی تهاجمی داشتند.

در چلسی هم گری کیهیل برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت.

اولین گل بازی را جانی ایونز به اشتباه وارد دروازه یونایتد کرد. پاس دانیل استاریج با برخورد به پای داوید دخئا به جانی ایونز برخورد کرد و وارد دروازه شد.

این گل باعث شد دو تیم دست از احتیاط بردارند. هرچند یونایتد حملات بیشتری داشت اما چلسی در ثانیه 40 نیمه دوم به گل رسید. فرناندو تورس در سمت راست صاحب توپ شد و با سانتری دقیق توپ را به خوان ماتا سپرد و او هم از داخل محوطه جریمه با شوتی سنگین گل دوم را زد.

مردان ویلاش-بواش در دقیقه 50 گل سوم را هم زدند. ضربه آزاد خوان ماتا به داوید لوییز رسید و او از روی شانه ریو فردیناند گل سوم را زد. فردیناند روز خوبی نداشت، به ویژه که توهین‌های فراوانی از سوی طرفداران چلسی به او شد، چرا که جان تری و آنتون فردیناند، برادر ریو، جنگ لفظی شدیدی با هم دارند.

فرگوسن خاویر ارناندس را در دقیقه 53 به جای اشلی یانگ وارد میدان کرد. این تعویض اثرگذار بود چرا که ارناندس در دقیقه 58 با خطای استایرج در محوطه جریمه سرنگون شد و هوارد وب که دو موقعیت مشکوک به پنالتی را برای یونایتد نادیده گرفته بود این بار سوت زد و نقطه پنالتی را نشان داد. وین رونی توپ را به سمت بالا و راست دروازه زد و یونایتد امیدوار شد.

در دقیقه 69 بود که گل دوم هم به ثمر رسید. ولبک با پای برانیسلاو ایوانوویچ سرنگون شد. نقش ارناندس در این موقعیت هم پررنگ بود. پنالتی حاصل را دوباره وین رونی به گل تبدیل کرد.

چلسی دست به حمله زد و فرناندو تورس موقعیتی عالی را از دست داد. ده دقیقه بعد و در دقیقه 84 بود که آنها افسوس آن موقعیت را خوردند. روی حرکت آنتونیو والنسیا، دنی ولبک توپ را روی دروازه فرستاد و رونی به سمت دروازه ضربه زد، اما توپ را پتر چک برگشت داد. رایان گیگز توپ را به ارناندس سپرد و او هم با ضربه سر گل تساوی را زد.

در نهایت ضربه ایستگاهی خوان ماتا هم با واکنش عالی دخئا به گل تبدیل نشد و دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند.

منچستریونایتد با 55 امتیاز در رده دوم است و چلسی با 43 امتیاز چهارم است.


           
دو شنبه 17 بهمن 1398برچسب:, :: 14:45
اریا اشرف

آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس
 

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کريمي به بازي مقابل فجرسپاسي مي‌رسد اما محمد غايب است.


   دکتر وجیه‌‌الله چشمه‌سری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: با توجه به تمریناتی که برای کریمی در نظر گرفتیم، او احساس درد نداشت و اگر شرایط همین‌گونه باشد این بازیکن برابر فجر سپاسی به میدان خواهد رفت.


وی درباره شرایط علیرضا محمد عنوان کرد: محمد فعلا نیاز به فیزیوتراپی و درمان دارد و در بازی با فجر غایب است.


پرسپولیس روز سه شنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

 



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:52
اریا اشرف

ايمون زايد: تازه فهميدم داربي چقدر بزرگ است
 

ايمون زايد که پس از هت تريک مقابل استقلال محبوب همه پرسپوليسي‌ها شده، مي‌گويد تازه بعد از بازي و از نحوه خوشحالي کردن بازيکنان پرسپوليس متوجه شده که داربي تهران چقدر بزرگ است. زايد که از سوي انجمن روزنامه‌نگاران ورزشي ايرلند به عنوان بهترين بازيکن فصل قبل ليگ اين کشور انتخاب شد، حالا با انگيزه بيشتري به کارش در پرسپوليس ادامه مي‌دهد.


    زايد بعد از داربي از روز خاص خود گفت که متن اين گفت‌وگو را در زير مي‌خوانيد.

* قبل از اين که به پرسپوليس بيايي چقدر از اين تيم و فوتبال ايران شناخت داشتي؟

من فقط در اينترنت چيزهايي خوانده بودم و به من گفته شده بود که پرسپوليس يک تيم پرطرفدار در ايران و مهم‌ترين تيم در آسيا است. مي‌دانستم که پرسپوليس و استقلال دو تيم بزرگ ايران هستند و مي‌دانستم که رقابت‌ اين دو تيم بزرگ است، اما نمي‌دانستم چقدر بزرگ! من تنها چهار هفته‌ است که به ايران آمده‌ام و تازه در بازي فهميدم که داربي چقدر بزرگ است و به ويژه‌ بعد از بازي متوجه اهميت آن شدم چرا که همه بازيکنان خوشحال بودند. ما قبل از اين بازي، دو ديدار را برده بوديم، اما بعد از بردن استقلال بازيکنان خيلي خوشحال بودند. بازي بزرگي بود که هميشه در خاطر من خواهد ماند.

* مثل اين که بعد از بازي با يک سايت ايرلندي صحبت کرده بودي.

بله، آن‌ها دوستان من در ايرلند هستند.

* گفته بودي 90 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند؟

(مي‌خندد) اوه نه. آن‌ها اغراق کرده بودند. من گفتم هواداران خيلي زياد بودند. اما مي‌دانيد، تعدادشان فرقي نمي‌کند. من در نيمه اول که روي نيمکت نشسته بودم از شدت سرما هم ژاکت‌هايم را پوشيده بوديم و حتي دو پتو روي خودم انداخته بودم، ولي باز هم سردم بود. اما آن هواداران در آن هواي سرد به خاطر پرسپوليس به ورزشگاه آمده بودند و بعد از گل دوم استقلال ساکت بودند. ما بايد آن‌ها را خوشحال مي‌کرديم.

* اما در کل روز خاصي را سپري کردي.

بله. صد درصد. آن روز همه چيز براي من خاص بود. وقتي بتواني از سه موقعيت، سه گل بزني، خيلي خوب است. فوتبال عجيب و غريب است و اين اتفاق‌ها در آن ممکن است. هواداران استقلال و کادر فني اين تيم فکر مي‌کردند که مشکلي نيست و اين بار هم پرسپوليس را مي‌برند، اما ما تا لحظه‌اي آخر تلاش کرديم و نشان داديم که فوتبال 90 دقيقه است. ما مي‌خواستيم که ببريم و همين طور هم شد. البته داور، بازيکن ما را به اشتباه اخراج کرد. آن تکل حداکثر يک کارت زرد داشت و هرگز کارت قرمز نداشت، هرگز!

* قبل از اين که به زمين بروي، دنيزلي چه چيزي از تو خواست؟

چيز زيادي نگفت. من و مهدوي کيا با هم به زمين آمديم و او هم خيلي در بازي تاثير گذاشت. دنيزلي فقط گفت به زمين برويد و بهترين نمايش‌تان را ارائه دهيد. همه چيز به بهترين شکل پيش رفت. قبل از بازي هم به نيمکت‌نشينان گفت که آماده باشيد. من فکر مي‌کنم تعويض‌هاي دنيزلي کاملا بازي را به نفع ما برگرداند و مهدوي‌کيا و حسين (بادامکي) هم عالي بودند. آن روز همه خوب بازي کردند و واقعا نه فقط براي من، بلکه براي هواداران، کادر فني، بازيکنان و کل پرسپوليس يک روز خاص بود.

* آينده خودت را بعد از هت تريک در داربي چطور مي‌بيني؟

من هنوز 90 دقيقه هم براي پرسپوليس بازي نکرده‌ام و فقط 30 دقيقه در دو بازي حضور داشته‌ام. دوست دارم بيشتر در ترکيب باشم و از ابتدا به ميدان بروم. اوايل کمي استرس داشتم که هنوز بازي نکرده‌ام. مي‌خواهم به گل زدن ادامه دهم و مي‌دانم که حالا انتظارات هواداران هم از من خيلي بيشتر شده.

* فکر مي کني بازي بعد فيکس باشي؟

نمي‌دانم اين را بايد از دنيزلي پرسيد. هميشه دوست داشته‌ام بازي کنم و گل بزنم. اگر روي نيمکت باشم هم مشکلي ندارم. براي من مهم نيست که حتما من گل بزنم و فقط برد تيم مهم است.

* بعد از داربي مردم و هواداران پرسپوليس چه برخوردي با تو داشتند؟

واقعا عالي بود. اصلا هدف ما از فوتبال بازي کردن و گل زدن اين است که مردم را خوشحال کنيم. اين تمام هدف ما است. هواداران پرسپوليس ديوانه تيمشان هستند و هر وقت من را مي‌بينند سريع دست مي‌زنند.

* درباره حضور بازيکناني همچون علي کريمي و مهدوي کيا در پرسپوليس چه نظري داري؟

آن‌ها دو بازيکن بزرگ هستند. تا به حال 6 بازي در پرسپوليس بوده‌ام و در اين بازي‌ها کريمي بهترين بازيکن بازي بوده است. او يک اسطوره است و به نظر من بهترين بازيکن ليگ است. مهدوي‌کيا هم همين طور که با آمدنش به زمين مقابل استقلال روند بازي را عوض کرد. تجربه اين دو نفر به ما خيلي کمک مي‌کند. محمد نوري هم بازيکن خوب و تکنيکي است.

* علي دايي را هم که حتما مي‌شناسي.

بله. همه او را مي‌شناسند. او يک اسطوره در ايران است و گل‌هاي بسيار زيادي را به ثمر رسانده که خيلي از مهاجمان دوست داشته‌اند به رکورد او برسند. او يک بازيکن بزرگ بوده.

* پرسپوليس در فاصله 10 بازي مانده تا پايان فصل 13 امتياز از صدر جدول عقب است. مي‌توانيد قهرمان شويد؟

فکر نمي‌کنم من فرد مناسبي براي پاسخ دادن به اين سوال باشم. استقلال و سپاهان تيم‌هاي خيلي خوبي هستند و شانس‌شان بيشتر است، اما مي‌توانيم همين طور ادامه دهيم و رتبه سوم و چهارم براي ما دور از دسترس نيست.



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:50
اریا اشرف

نتايج ديدارهاي امشب سري آ
 

در شبي که هيچ يک از 5 تيم بالاي جدول نتوانستند مقابل رقبا به پيروزي برسند، رم با پيروزي 4-0 مقابل اينتر، بهترين نتيجه اين هفته را کسب کرد.


 فیورنتینا نیز با پیروزی 3-2 مقابل اودینزه، دیگر تیم موفق این هفته بود. در مقابل تیم های صدرنشین یوونتوس و میلان در خانه مقابل سیه نا و ناپولی با تساوی بدون گل متوقف شدند تا فرصت فاصله گرفتن از رقبا را از دست بدهند.
 نتایج کامل دیدارهای امشب:
یوونتوس 0-0 سیه نا
میلان 0-0 ناپولی
رم- 4-0 اینتر
گل ها: ژوان 14، بورینی 41 و 49، بویان کرکیچ 89
کیه وو 1-2 پارما
 گل ها: شریل سربو 50 (کیه وو) سباستین جوووینکو 46، لوسیانو (گل به خودی) 69 (پارما)
فیورنتینا 3-2 اودینزه
گل ها: یووتیچ 39 و 84، ماتیا کاسانی 56 (فیورنتینا) دی ناتاله 14، تورگه 89 (اودینزه)
جنوا 3-2 لاتزیو
گل ها: پالاسیو 10، جانکوویچ 26 و 46 (جنوا) لدسما (پنالتی) 54 ، آلوارو گونسالس 90 (لاتزیو)
لچه 0-0 لولونا
نووارا0-0 کالیاری
پالرمو 2-1 آتالانتا
گل ها: میکولی (پنالتی) 29، ایگور بودان 50 (پالرمو) ماکسی مورالس 56 (آتالانتا)



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:48
اریا اشرف

گزارش تمرين تراکتور
 

امروز بعدازظهر از ساعت 15:30 دقيقه در مجموعه فجر تمرين تراکتورسازي برگزار شد.


 امیر قلعه نویی که بعد بازی با نفت در تهران ماندگار شده بود امروز صبح وارد تبریز شد تا تمرین شاگردان خود را زیر نظر داشته باشد، تمرین امروز که در سرمای سوزناک 10 درجه زیر صفر برگزار شد، بیشتر بازیکنان با پوشاندن صورت خود با شال وکلاه بجنگ سرما رفتند که برای تعدادی از انها بی سابقه وغیر قابل تحمل می نمود ، سیاوش اکبر پور به همراه فرزاد آشوبی غایبین تمرین امروز بودند ، بازیکنان حاضر بعد گرم کردن خود و انجام حرکات کششی در قالب دو تیم در مقابل هم قرار گرفتند محمد هوتن قلعه نویی به همراه امیر قلعه نویی در تیم سفید بازی کردند وگل برنده تیم سفید هم با ارسال ژنرال از راست وضربه سر سرباز میلاد فخر الدینی به ثمر رسید . گفتنی اینکه بازیکنان اصلی دیدار با نفت در کنار زمین با تمرینات سبک استراحت نیمه فعال داشتند . قلعه نویی در حاشیه تمرین در مورد آنالیز فیلم بازی با نفت گفت : بازی سختی بود ودوندگی حریف هر چند نسبت به ما زیاد بود ولی ما در همان نیمه اول چندین موقعیت خوب را از دست دادیم موقعیت های اکرامی وعلیزاده به همراه شوت وضربه سر فخر الدینی که هر دواز روی خط دروازه بیرون کشیده شد می توانست نتیجه را طور دیگری رقم بزند ، سرمربی تراکتور سازی با اشاره به تاکید خود در قبل بازی به مدافعین خود که باید MAN MAN to را با مهاجم حریف رعایت کنند می گوید : حتی مثالی را زدیم و گفتیم نفس مهاجم پیش رو را باید مدافع احساس کند ولی متاسفانه توپی از میانه میدان طی مسیرطولانی ارسال می شود ومهاجم حریف براحتی آنرا استوپ کرده ووارد دروازه ما می کند .



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:47
اریا اشرف

محمدي:ليگ برتر سال بعد با 18 تيم برگزارمي‌شود

رييس سازمان ليگ از برگزاري قطعي ليگ برتر فوتبال با 18 تيم در فصل آينده خبر داد. تصویر
عزيزالله محمدي با بيان اينکه امکان کاهش تعداد تيم‌هاي ليگ برتري براي فصل آينده تحت هيچ شرايطي ميسر نيست، گفت: مسابقات فوتبال ليگ برتر در فصل آينده قطعا با 18 تيم برگزار خواهد شد. به هر شکل کم کردن تعداد تيم‌هاي ليگ پروسه کوتاه مدتي نيست و زمان بر خواهد. براي اين مساله بايد کار کارشناسي انجام شود، به تصويب هيات رييسه فدراسيون برسد، از يک‌سال قبل به باشگاه اطلاع داده شود تا آمادگي لازم را داشته باشند و... . بنابراين چنين امکاني براي فصل آينده مقدور نخواهد بود و دوازدهمين دوره ليگ برتر هم با 18 تيم برگزار مي‌شود.
وي در پاسخ به اين سوال که پس آيا دغدغه‌هاي کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي در اين رابطه را با توجه به فشردگي و حساسيت مسابقات ملي در سال آينده ناديده گرفتيد، اظهار کرد: دغدغه‌هاي کي‌روش براي ما مهم است اما همانطور که گفتم پروسه اين کار زمان‌بر است. از الان نمي‌شود تصميم گرفت تعداد تيم‌ها در ليگ بعدي کم شود. ما برنامه فصل آينده ليگ برتر را نزديک به يک‌ماه پيش به باشگاه داديم و از آنها نظر خواستيم. همچنين برنامه را به کي‌روش هم داديم که آن را تاييد کرد و مشکلي با آن نداشت. تمام موارد درخواستي کي‌روش براي برگزاري اردوهاي ملي در برنامه فصل آينده ليگ برتر که با 18 تيم برگزار مي‌شود، لحاظ شده است.
رييس سازمان ليگ درباره علت برگزار نشدن ديدار خانگي تيم سايپا کرج و استقلال تهران در ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: از نظر سازمان ليگ مشکلي براي برگزاري اين مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج وجود نداشت اما شوراي تامين کرج اين مساله را نپذيرفت. پس از آن قرار بود با توجه به مسابقه پرسپوليس که سه‌شنبه (يک‌روز پس از مسابقه استقلال) در ورزشگاه آزادي انجام مي‌شود، مسابقه استقلال دوشنبه (فردا) در استاديوم تختي برگزار شود اما در نهايت مسوولان ورزشگاه آزادي پذيرفتند که اين ديدار را هم در اين ورزشگاه برگزارکنند.
وي همچنين با تاکيد بر اينکه مهرداد پولادي تحت هيچ شرايطي نمي‌تواند در ليگ برتر براي پرسپوليس بازي ‌کند، در واکنش به صحبت‌هاي محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس که گفته بود " مي‌توانيم از پولادي در ليگ برتر هم استفاده کنيم"، تصريح کرد: طبق مقررات پولادي نمي‌تواند براي پرسپوليس در ليگ برتر به ميدان رود. من کاري به اظهارات مديرعامل باشگاه پرسپوليس ندارم اما آنچه که قانون مي‌گويد پولادي تنها مي‌تواند در ليگ قهرمانان آسيا براي پرسپوليس بازي کند.



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:35
اریا اشرف

مروري بر بازي هاي هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر

هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر فوتبال فردا (دوشنبه) با دو ديدار آغاز مي‌شود که در يکي از بازي‌ها استقلال به مصاف سايپا مي‌رود. تصویر
دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در ۴ روز متوالی برگزار می‌شود تا شاهد هفته حیرت‌انگیزی باشیم. در روز اول این دیدارها استقلال بعد از شکست در دربی ۷۴ به میدان می‌رود.
نگاهی به بازی‌های روز اول می‌اندازیم.
* مس سرچشمه - ذوب آهن اصفهان؛ بازی راحت ابراهیم‌زاده در کویر
مس سرچشمه آخرین تیم جدول هفته گذشته ۸ نفره برابر صبای قم شکست خورد تا وضعیتش بغرنج‌تر شود. اصغر شرفی که مدام از بازیکنان بی‌کیفیتی که خودش در نیم فصل خریده می‌نالد حالا باید بدون سه بازیکن اصلی به مصاف نایب قهرمان پیشین آسیا برود.
گرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست اما بعید است ذوب آهن که اکنون در وضعیت نسبتا مناسبی قرار گرفته کار سختی برابر مس بحران‌زده داشته باشد. سرچشمه‌ای‌ها در کرمان تماشاگری ندارند و این تیم حتی نمی‌تواند روی امتیاز میزبانی خود حساب کند. به هر حال منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب آهن به دنبال یک برد راحت در کویر است تا به وضعیت تیمش سر و سامان بیشتری بدهد.
*سایپا - استقلال؛ آبی‌پوشان هم به دنبال صدر هم به دنبال حیثیت
شاید مجید صالح را بتوان مربی بدشانسی دانست که در چنین وضعیتی باید به مصاف استقلال برود. آبی‌پوشان پایتخت بعد از شکست در دربی ۷۴ و از دست دادن صدرنشینی دوشنبه با تمام توان برابر سایپا بازی می‌کنند تا با یک برد دل هوادارانشان را به دست بیاورند و بار دیگر و تا پیش از بازی سپاهان به صدر جدول برگردند.

استقلال علی حمودی و مجتبی جباری را در این بازی ندارد. مهدی رحمتی هم مصدوم است و در دو روز گذشته تمرین نکرده است. با این حال آبی‌پوشان برای جبران مافات و دفاع از اعتبار از دست رفته در دربی با تمام توان بازی خواهند کرد، هرچند سایپایی‌ها لقمه گلو گیری هستند و نمی‌توان آنها را تیمی از پیش باخته تصور کرد.

سپاهان، تراکتورسازی و حتی نفت و صبا دوست دارند سایپا استقلال را متوقف کند. اگر صالح چنین کاری کند قطعا رقابت را در صدر جدول داغ‌تر و دیدنی‌تر خواهد کرد و وضعیت سایپا هم در جدول بهتر خواهد شد.
*** برنامه کامل هفته بیست و پنجم به شرح زیر است:
دوشنبه 17/11/90
*مس سرچشمه-ذوب آهن-ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه باهنر کرمان
داوران: محمود رفیعی-حسین خانبان-حمیدرضا سیفی آذر-قاسم واحدی-ناظر: حسین خوشخوان
*سایپا – استقلال – ساعت 17 – ورزشگاه آزادی-تهران
داوران: سید احمد صالحی-سعید علی نژادیان- علی میرزابیگی-سید حسین زرگر-ناظر: سید رضا غیاثی
سه‌شنبه ۱۵ بهمن
*شاهین بوشهر - شهرداری تبریز ساعت ۱۵
*پرسپولیس - فجرسپاسی ساعت ۱۷
چهارشنبه ۱۶ بهمن
*ملوان - نفت تهران ساعت ۱۵:۳۰
*سپاهان - مس کرمان ساعت ۱۵:۳۰
*تراکتورسازی - نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰
پنج‌شنبه ۱۷ بهمن

*راه آهن - داماش گیلان ساعت ۱۵:۳۰
*فولاد خوزستان - صبای قم ساعت



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:35
اریا اشرف

ذوب‌آهني‌ها براي سفربه کرمان رضايت دادند

با وعده مسوولان باشگاه ذوب آهن به بازيکنان اين تيم، قرار است اعضاي تيم فوتبال ذوب آهن براي ديدار برابر مس سرچشمه امشب به کرمان پرواز کنند. تصویر
در حالي که قرار بود اعضاي تيم ذوب آهن براي انجام ديدار برابر مس سرچشمه امروز با اتوبوس به سمت کرمان عزيمت کنند، آگاه شدن آنها از تاريخ چک طلب‌شان که براي فروردين 91 است، باعث شد آنها تصميم بگيرند به کرمان نروند.
پس از اين اتفاق، مسوولان باشگاه ذوب آهن با انجام گفت‌وگو با بازيکنان ذوب آهن آنها را متقاعد کردند که براي اين بازي به کرمان بروند تا مشکلات مالي پس از بازي اين هفته حل و فصل شود.
پس از متقاعد شدن بازيکنان ذوب آهن، مسوولان باشگاه هواپيمايي چارتر در اختيار گرفته‌اند تا بازيکنان ذوب آهن ساعت 20:30 امشب به کرمان سفر کنند.
ذوب آهن جمعه پيش‌رو ديداري مهم در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا برابر استقلال ديگر نماينده ايران خواهد داشت.



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:34
اریا اشرف

رحمتي: پاسخ اين فرد را به زودي خواهم داد

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: به زودي جواب کسي که از تريبون ملي استقلال را به سخره گرفت، خواهم داد. تصویر
به نقل از سایت مهدی رحمتی، دروازه‌بان اول تیم ملی ایران مصاحبه های منتشر شده به نقل از خود در رسانه های مختلف در روزهای اخیر را تکذیب کرد و گفت: من فقط پس از دربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران و گزارشگران شدم که متن کامل مصاحبه ام یک ساعت پس از بازی منتشر شد و تعداد کلماتم کمتر از 100 کلمه بود.
به همین دلیل مصاحبه های دیگری که از جانب من منتشر شده صحت ندارد و قویا تکذیب می کنم.
رحمتی افزود: پاسخ فردی که پس از بازی در تریبون ملی استقلالی ها را به سخره گرفت نیز به زودی خواهم داد.



           
یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, :: 20:33
اریا اشرف
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر های جدید و داغ فوتبال و آدرس رایا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.